شناسهٔ خبر: 66931124 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

مدیرکل صمت گیلان: جهش تولید به تزریق منابع بانکی نیازمند است

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان گیلان گفت: طرح‌های نیمه تمام صنعتی برای تکمیل و شتاب، مستلزم پشتوانه مالی است. مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان گیلان گفت: طرح‌های نیمه تمام صنعتی برای تکمیل و شتاب، مستلزم پشتوانه مالی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ تیمور پورحیدری در دیدار با رئیس بانک ملت استان گیلان که با حضور مدیر دو پروژه بزرگ صنعتی هایتک برگزار شد، اظهار داشت: دانش فنی و بازار مطلوب را دو اصل اساسی برای پایداری تولید است.

 وی حمایت از صنایع هایتک و دانش محور را راهبرد اعتلای صنعتی دانست و گفت: دو طرح صنعتی بزرگ در زمینه تولید قطعات خودرویی و صنایع فناور ساختمانی در رشت منتظر حمایت تسهیلاتی برای اجرا و تکمیل طرح توسعه پروژه خود هستند و قطعاً همکاری مناسب بانک‌ها می‌تواند نتیجه بخش باشد.

 پورحیدری با اشاره به شعار سال مبنی بر جهش تولید با مشارکت مردم اظهار داشت: تحقق جهش قابل توجه در تولید کشور مستلزم فراهم شدن ملزومات و بسترهایی است که در گام اول نیاز به تزریق منابع مالی و بانکی دارد تا شاهد پویایی و افزایش ظرفیت های واحدهای صنعتی باشیم.

 وی همچنین گفت: طرح توسعه شرکت قفلیران یکی از بزرگترین تامین کنندگان قفل خودرو برای خودروسازان کشور است و طرح شرکت گسترش فن آوری‌های صنعت ساختمان، مبتکر در زمینه حفاظت از ساختمان در برابر زلزله و بلایای طبیعی می باشد.

در ادامه این نشست، علی زینعلی، مدیر امور شعب بانک ملت استان گیلان نیز برای حمایت و پشتیبانی واحد‌های تولیدی در سال جهش تولید اعلام آمادگی کرد و گفت: سیاست ما کمک به کار آفرینان و توانمندسازی صنعتکاران هست.

وی حمایت از صنایع با تکنولوژی بالا را جز اولویت های بانک ملت دانست و گفت: برای ارائه خدمات و تسهیلات به کارخانجات فعال و فناور برای تکمیل خطوط و توسعه صنعتی گیلان استقبال می کنیم و همواره در این زمینه با اداره کل صمت تعامل و همکاری تنگاتنگی داریم.

انتهای پیام/

نظر شما