شناسهٔ خبر: 66931055 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

با اعلام وزیر کشور؛

انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری آغاز شد

وزیر کشور صبح امروز به‌طور رسمی آغاز فرایند ثبت‌نام از داوطلبان چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری را اعلام کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مرحله ثبت نام از داوطلبان انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری، صبح امروز _پنجشنبه دهم خرداد_ با اعلام رسمی احمد وحیدی، وزیر کشور آغاز شد.

مطابق تقویم انتخابات داوطلبان از دهم خرداد تا چهاردهم خرداد از ساعت ۸ تا ۱۸ فرصت دارند تا برای ثبت‌نام به محل وزارت کشور مراجعه کنند.

وحیدی اظهار کرد: گام اول این برنامه ثبت‌نام به مدت ۵ روز و تأیید صلاحیت‌ها به مدت ۷ روز خواهد بود و پس از مدت تبلیغات، وارد فرایند اخذ رأی خواهیم شد.

وی افزود: ان‌شاءالله این انتخابات در کمال سلامت، امنیت و با رقابت خوب و مشارکت گسترده مردم ما شکل خواهد گرفت.

وزیر کشور ادامه داد: در شرایط حساس جمهوری اسلامی که نقطه‌ای جدید در کشور ما است ما با وجود چنین ضایعه بزرگی با هدایت‌های رهبر انقلاب و ظرفیت‌های قانون اساسی به‌راحتی این بحران را پشت سر گذاشتیم و خللی در کار کشور پیش نیامد، اگرچه داغ این شهیدان باقی است.

وحیدی بیان کرد: امیدواریم با حضور اصحاب رسانه، احزاب و شخصیت‌های بانفوذ، انتخابات پرشوری را شاهد باشیم و با رعایت اخلاق انتخاباتی انتخابات خوبی داشته باشیم.

وی تصریح کرد: از همه دعوت می‌کنیم در مراحل پیش رو، از جمله تبلیغات و سایر مراحل تمام تلاش خود را برای برگزاری انتخاباتی خوب و با مشارکت گسترده انجام دهند.

نظر شما