شناسهٔ خبر: 66930698 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

کشف بیش از ۷۹ هزار قلم داروی قاچاق درماسال

فرمانده انتظامی گیلان از کشف بیش از ۷۹ هزار قلم انواع داروی قاچاق در بازرسی از یک درمانگاه غیرمجاز در منطقه شاندرمن شهرستان ماسال خبر داد.

صاحب‌خبر -

سردار عزیزاله ملکی با اشاره به اینکه گسترش قاچاق به ویژه دارو در بازار باعث به خطر افتادن سلامتی مردم می‌شود، اظهارداشت: پلیس با افراد سودجو که سلامتی مردم را به خطر می‌اندازند، برخورد قاطع خواهد کرد.

فرمانده انتظامی استان گیلان در ادامه با اشاره به اینکه در پی دریافت خبری مبنی بر فروش دارو قاچاق توسط فردی در یک درمانگاه غیرمجاز در منطقه شاندرمن شهرستان ماسال، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت، افزود: ماموران پلیس آگاهی پس از بررسی صحت موضوع و اطمینان از آن به همراه نمایندگان مرکز بهداشت، تعزیرات حکومتی و سازمان غذا و دارو به آدرس محل مورد نظر اعزام شدند.

وی از کشف ۷۹ هزار و ۷۸۳ قلم انواع داروی قاچاق در بازرسی از محل اعلامی خبر داد و با اعلام اینکه کارشناسان ارزش تقریبی این کشفیات را ۱۴ میلیارد ریال برآورد کردند، اذعان‌داشت: در این خصوص متهم ۵۹ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی در پایان خاطرنشان کرد: سلامتی مردم از خطوط قرمز پلیس است و مجموعه انتظامی فعالیت سوداگران بازار دارو را رصد کرده و با متخلفان برخورد قانونی می‌کند.

نظر شما