شناسهٔ خبر: 66930212 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی | لینک خبر

استقبال بی‌نظیر از اکران فیلم در بوشهر

این شب ها اکران فیلم در بوشهر با استقبال بی‌نظیر به روی پرده می‌رود.

صاحب‌خبر -
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر،معاون هنری و امور سینمایی اداره کل گفت:این استان با بیش از پنجاه سال سابقه فعالیت در حوزه سینما جزء اولین استان‌های دارای سینما در کشور است.
معصومه عباسی ضمن اظهار خورسندی از استقبال بوشهری‌ها از اکران فیلم ها در سینما افزود: سینما شهید آوینی شهر بوشهر با دارا بودن استاندارد های سینمایی مشغول به فعالیت است و همه روزه در شیفت عصر پذیرای علاقمندان به سینماست.
عباسی گفت: با رایزنی‌های انجام شده و تلاش‌های مسرانه در تلاش هستیم که سینماهای استان بوشهر فیلم‌های روز کشور را روی پرده‌های خود اکران کنند و تا کنون نیز موفق عمل شده است.
وی گفت: سینما آوینی با اکران روزانه حداقل 3 فیلم جزو فعال‌ترین سینماهای استان بوشهر است و طبق آمار هر سانس یافتن صندلی خالی سختی خود را در این سالن دارد.
وی در خصوص افزایش سازه‌های سینمایی در شهر بوشهر اظهار کرد: با پیگیری‌های مستمر از سازمان سینمایی کشور در تلاش هستیم یک سازه استاندارد به عنوان سینما در مرکز شهر بوشهر راه اندازی شود تا تمامی ساکنین علاقه مند هر دو منطقه یک و دو بوشهر دسترسی راحت تری داشته باشند.
معصومه عباسی عنوان کرد: تلاش وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مطابق با رسالت کاری و ذاتی خود ارتقا سطح فرهنگ و هنر کشور است و ما به عنوان خادم حوزه فرهنگ در تلاش هستیم که این امر به بهترین نحو تحقق یابد.
وی ادامه داد: علاقمندان به حوزه سینما می‌توانند روزهای دوشنبه و سه‌شنبه هر هفته با مراجعه به گیشه سینما آوینی یا سایت‌های معتبر بلیط فیلم مورد علاقه خود را به صورت نیم بها تهیه کنند.

نظر شما