شناسهٔ خبر: 66930027 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

«علیرضا قزوه» در گفت‌وگو با دفاع‌پرس مطرح کرد؛

تأثیر ادبیات پایداری بر عملیات‌های جبهه مقاومت علیه رژیم صهیونیستی

شاعر ادبیات پایداری گفت: کار‌های ادبی و عملیاتی ایران با هم همراه شده‌اند به طوری که در حال حاضر ادبیات پایداری تاثیر زیادی بر عملیات‌های جبهه مقاومت علیه رژیم صهیونیستی دارد.

صاحب‌خبر -

«علیرضا قزوه» شاعر ادبیات پایداری در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس، در مورد حضور ناشران دفاع مقدس در نمایشگاه کتاب اظهار داشت: امسال بیش از هر سال دیگری، حضور ناشران دفاع مقدسی در نمایشگاه کتاب را می‌‌شد احساس کرد.

وی افزود: تعداد زیادی از کتب چاپ شده متعلق به ادبیات دفاع مقدس هستند و این موضوع به شعر و داستان هم سرایت پیدا کرده است. ادبیات ما وارد فضای جدید شده و سبک دفاع مقدس در ادبیات معاصر سایه انداخته است؛ به طوری که آن را می‌توان سبک جدیدی با عنوان «انقلاب اسلامی» نام‌گذاری کرد که طی ۴۰_۴۵ سال اخیر به‌وجود آمده و یکی از دلایل سبک شدن آن، ادبیات دفاع مقدس و یکی از ویژگی‌های اصلی آن، ادبیات «دفاع مقدس» و ادبیات «آیینی» بوده است.

این نویسنده در مورد ادبیات دفاع مقدس گفت: ادبیات دفاع مقدس، بیشترین تیراژ‌ها و چاپ‌ها را در خارج و داخل کشور دارد. کتاب‌هایی مانند «دا» و کتاب‌هایی که در مورد شهید سلیمانی نوشته شده، پرفروش و تأثیرگذار بوده‌اند و به هر زبانی که ترجمه شوند، خوانندگان خود را در سطح جهانی دارند و در بُعد بین‌الملل هم تأثیر زیادی داشته است.

وی اظهار داشت: کار‌های ادبی و عملیاتی ایران با هم همراه شده‌اند به طوری که در حال حاضر ادبیات پایداری تاثیر زیادی بر عملیات‌های جبهه مقاومت علیه رژیم صهیونیستی دارد.

انتهای پیام/ 118

نظر شما