شناسهٔ خبر: 66929079 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه توسعه‌ایرانی | لینک خبر

والیبال با یک تغییر در ژاپن

صاحب‌خبر -

 

هفته دوم لیگ ملت‌ها در گروه مردان از ۱۵ تا ۲۰ خرداد با ۳۲ دیدار پیگیری خواهد شد که تیم ملی والیبال ایران با تیم‌های ژاپن، برزیل، ترکیه، لهستان، بلغارستان، اسلوونی و آلمان در گروه سوم این مسابقات قرار دارند. تیم ایران بعد از توقفی ۱۰ ساعته در تهران و انجام امور ویزای لهستان، راهی ژاپن شد تا برای جبران نتایج تلخ هفته اول این رقابت‌ها تلاش کند. مردان والیبال ایران بعد از حضور در برزیل و برگزاری چهار دیدار برابر صربستان، ایتالیا، کوبا و آرژانتین که همه‌شان با شکست همراه شد، آماده ادامه رقابت‌ها می‌شوند. میلاد عبادی‌پور، جواد کریمی، محمدطاهر وادی، مرتضی شریفی، امیرحسین اسفندیار، پوریا حسین خانزاده، مبین نصری، امیرحسین ساداتی، میثم صالحی، امین اسماعیل‌نژاد، محمد بربست، محمد ولی‌زاده، مهدی جلوه، علیرضا فراهانی مصلح آبادی، متین احمدی، آرمان صالحی و محمدرضا حضرت‌پور ۱۷ بازیکن ایران ایران در این پرواز بودند.

همچنین علی شفیعی مدافع میانی تیم ملی والیبال ایران در سی.آی.پی فرودگاه امام خمینی (ره) نشستی با سرمربی تیم ملی داشت تا روند بهبودی و آمادگی این بازیکن بررسی شود. درنهایت پائز پس از این جلسه از سرپرست تیم ملی خواست که شفیعی هم به ملی‌پوشان در فوکوهاکا بپیوندد تا به این ترتیب تیم ملی والیبال ایران با ۱۸ بازیکن در هفته دوم مسابقات حاضر شود.

یکی از بزرگ‌ترین مشکلات والیبال که کادر فنی در ادامه مسابقات باید سعی در برطرف شدنش داشته باشد، به زدن سرویس خوب برمی‌گردد. هرچند که اوضاع یک مقدار بهتر شده اما همچنان نیاز است که تیم ملی در این بخش خیلی بهتر شود. تا اینجای لیگ ملت‌ها ایران یک نماینده  بین ۱۰ سرویس‌زن برتر مسابقات دارد. جایی که میلاد عبادی‌پور و مرتضی شریفی با چهار امتیاز مستقیم سرویس در جایگاه هفتم و امین اسماعیل‌نژاد و مهدی جلوه با سه امتیاز سرویس در جایگاه هشتم قرار دارند. همچنین محمد ولی‌زاده با دو امتیاز سرویس نهم است. انتظار می‌رود ایران در هفته دوم،‌ جای خالی برد را مقابل نام خود پر کند. 

 

نظر شما