شناسهٔ خبر: 66928252 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: مردم‌سالاری‌آنلاین | لینک خبر

دما در این شهر به مرز ۵۰ درجه رسید - مردم سالاری آنلاين

کارشناس اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: روند افزایشی دما در استان آغاز و در ۲۴ ساعت گذشته بندر دیر با ۴۹ درجه سانتیگراد بیشترین دما را تجربه کرد.

صاحب‌خبر - به گزارش مردم سالاری آنلاین ؛ پیام مساعدی افزود: در مدت یاد شده برازجان، کنگان و خورموج دمای ۴۵، اهرم دمای ۴۴ و بوشهر دمای ۳۶ درجه سانتیگراد را تجربه کرد.

ایرنا نوشت: وی بیان کرد: با توجه به نقشه‌های پیش بینی هواشناسی، با تداوم وزش بادهای شمالی تا اوایل امشب سواحل جنوبی استان متلاطم خواهد بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر تصریح کرد: روزهای پنجشنبه و جمعه وضعیت جوی به نسبت آرامی بر استان و خلیج فارس حاکم است و طی روزهای شنبه و یکشنبه آینده، به طور مجدد با شدت یافتن جریانات شمالی، تلاطم دریا برای سواحل استان و خیزش گرد و خاک در سطح استان پیش بینی می‌شود.

مساعدی ادامه داد: در این مدت نفوذ گرد و غبار فرامنطقه‌ای نیز در این مدت دور از انتظار نیست.

وی عنوان کرد: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر صاف و گاهی همراه با وزش باد پیش بینی می‌شود.

مساعدی گفت: در مدت یاد شده جهت وزش باد در استان بوشهر به طور غالب غربی تا شمال غربی گاهی شمال شرقی با سرعت هشت تا ۳۰ گاهی تا ۳۶ کیلومتر در ساعت و در نواحی و سواحل جنوبی استان تا اوایل شب ۱۶ تا ۴۴ کیلومتر در ساعت پیش بینی شده است.

وی افزود: در ۲۴۵ ساعت آینده ارتفاع موج دریا در استان ۳۰ تا ۹۰ گاهی تا ۱۲۰ سانتیمتر و در سواحل جنوبی تا پیش از نیمه شب ۹۰ تا ۱۵۰ گاهی تا ۱۸۰ سانتیمتر پیش بینی می‎شود.

مساعدی بیان کرد: فردا در بندر بوشهر زمان مد اول دریا ساعت ۰۲:۱۰ دقیقه بامداد، جزر اول ساعت ۰۴:۱۰، مد دوم ساعت ۱۱:۲۰ و جزر دوم ساعت ۱۹:۳۰ خواهد بود.

برچسب‌ها:

نظر شما