شناسهٔ خبر: 66927751 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

با حضور وزیر راه و شهرسازی

دو بوستان، یک کتابخانه و دفتر کانون پرورش فکری در پرند افتتاح شد

حسن احمدوند

همزمان با مراسم افتتاح ۳۰۴۹ واحد نهضت ملی مسکن، بوستان های بهار و صبا، کتابخانه ملک الشعرای بهار و دفتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با حضور وزیر راه و شهرسازی، سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید کشور و مسئولین استانی به بهره برداری رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، بوستان بهار با مساحت ۱۴۸۰۰ متر مربع در شهرک مهستان و در مرکز بافت مسکونی پر تراکم واقع شده و دارای ۲۴ طاق و سر درب ورودی، محوطه آرایی، زمینهای بازی و ورزشی روباز، مسیرهای دسترسی مناسب برای توانخواهان، مسیرهای پیاده روی و سلامت، آلاچیق، زمین بازی کودکان، نمازخانه و فضاهای جانبی، کافی شاپ و کتابخانه عمومی است.

بوستان صبا با مساحت ۱۴۰۰۰ متر مربع در شهرک مهستان در فاز ۶ جنوبی واقع شده است. این بوستان دارای زمین بازی، زمین ورزشی، چمن مصنوعی، زمین بدمینتون، مسیرهای پیاده روی، سکوهای نشستن برای نمایش و قصه گویی در محوطه، فضای سبز، نگهبانی، زمین بازی کودکان و مسیرهای مناسب برای توانخواهان است.  

کتابخانه ملک الشعرای بهار با مساحت ۲۰۰ متر مربع در مرکز شهرک مهستان توسط شرکت عمران شهر پرند طراحی و احداث شده است و توسط نهاد کتابخانه های عمومی تجهیز و آماده ارائه خدمات گردیده است.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان پرند نیز در فضایی با مساحت ۱۷۰ متر مربع احداث و به بهره برداری رسید . با بهره برداری از این مجموعه، فضای توسعه فعالیت های فرهنگی، هنری و آموزشی برای کودکان و نوجوانان پرند مهیا شده است.

انتهای پیام

نظر شما