شناسهٔ خبر: 66927600 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

رئیس پلیس راه استان مازندران خبر داد

اعمال محدودیت‌های تردد آخر هفته در جاده‌های شمال مازندران 

رئیس پلیس راه استان مازندران گفت: محدودیت‌های ترافیکی از امروز _چهارشنبه نهم خرداد_ تا روز _شنبه، دوازدهم خرداد_ در جاده‌های مواصلاتی این استان اعمال می‌شود.

صاحب‌خبر -

یدالله جهان‌تاب در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مازندران، با بیان این‌که به منظور افزایش ایمنی و تسهیل عبور و مرور وسایل نقلیه محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های عبور و مرور در محورهای ترافیکی این استان از _چهارشنبه نهم خرداد_ تا روز _شنبه دوازدهم خرداد_ اعمال می‌شود، اظهار کرد: در محورهای کرج به چالوس، هراز و سوادکوه تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲ ظهر امروز چهارشنبه ممنوع و تا ساعت شش صبح روز شنبه دوازدهم خرداد ادامه دارد.

وی با اشاره به این‌که در این محورها تردد موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام مأموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود، افزود: محدودیت تردد انواع وسایل نقلیه در آزادراه تهران - شمال، محور کندوان از ساعت ۱۵ تا ۲۴ روز جمعه یازدهم خرداد محدودیت تردد برای خودروهای به مقصد چالوس انجام می‌شود.

رئیس پلیس راه مازندران از انسداد ابتدای پل زنگوله (انتهای دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس) ساعت ۱۶ به‌صورت کامل مطرح کرد و گفت: در همان روز از ساعت ۱۸ از مرزن‌آباد به سمت تهران (شمال به جنوب) یکطرفه اجرا می‌شود؛ از ساعت ۲۴ طرح اتمام یافته و از پل زنگوله تا مرزن‌آباد مسیر دوطرفه می‌شود.

جهان‌تاب با تاکید بر این که در صورت کم حجم بودن ترافیک محور، اتمام طرح یکطرفه زودتر از زمان اعلامی انجام می‌شود، اظهار داشت: البته طبق دستورالعمل تبصره در این زمینه تردد از مسیر جاده قدیم کرج – چالوس تا محدوده پل زنگوله برای ساکنان و افراد محلی آزاد بوده، اما تردد خودروهایی که قصد عزیمت به چالوس در روزهای اعمال محدودیت جنوب به شمال را دارند از ساعت ۱۲ از میدان امیرکبیر به سمت چالوس ممنوع است.

وی با اشاره به اعمال محدودیت در محور هراز عنوان کرد: در این محور در صورت افزایش حجم ترافیک و صلاحدید مأموران پلیس راه، محدودیت یک طرفه مقطعی روز جمعه مورخ یازدهم خرداد به صورت رفت و برگشت از محدوده پلور تا پلیس راه لاریجان و بلعکس انجام می‌شود.

رئیس پلیس راه مازندران با بیان این‌که تردد نقلیه سنگین انواع تریلر، کامیون و کامیونت (به استثنا حاملان مواد سوختی و یا فاسدشدنی در محور کندوان از محور کرج – چالوس و بالعکس کماکان ممنوع است، افزود: در محور هراز نیز تردد کلیه تریلرها کماکان ممنوع و تردد کلیه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت امروز ساعت ۱۲ تا ۲۴ نیمه‌شب، همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ روزهای پنجشنبه و جمعه پایان هفته ممنوع است.

جهان‌تاب ادامه داد: تردد از مسیر جاده قدیم کرج به چالوس تا محدوده پل زنگوله برای ساکنین و افراد محلی آزاد بوده، اما تردد خودروهایی که قصد عزیمت به چالوس در روزهای اعمال محدودیت جنوب به شمال را دارند از ساعت ۱۲ از میدان امیرکبیر به سمت چالوس ممنوع است.

نظر شما