شناسهٔ خبر: 66927346 - سرویس فیلم
نسخه قابل چاپ منبع: همشهری آنلاین | لینک خبر

حمله طرفداران ترامپ به رابرت دنیرو + ویدئو

دنیرو روز سه‌شنبه در یک نشست مطبوعاتی که توسط کمپین بایدن و هریس برگزار شد، شرکت کرد و با حضور در مقابل دادگاه ترامپ او و طرفدارانش را گانگستر و اوباش خواند.

صاحب‌خبر -

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فرهیختگان، شاید مهمترین چهره‌ای که این روزها در حال مقابله فعال با دونالد ترامپ است رابرت دنیرو بازیگر شهیر آمریکایی باشد. دنیرو روز سه‌شنبه در یک نشست مطبوعاتی که توسط کمپین بایدن و هریس برگزار شد، شرکت کرد و با حضور در مقابل دادگاه ترامپ او و طرفدارانش را گانگستر و اوباش خواند و هشدار داد که در صورت بردن انتخابات توسط ترامپ او هرگز دوباره مقام ریاست جمهوری را از دست نخواهد داد و به یک دیکتاتور و رئیس جمهور مادام‌العمر بدل خواهد شد. پیش و بعد و در هنگام سخنرانی دنیرو طرفداران ترامپ با الفاظ بسیار رکیک او را همراهی کردند و درگیری لفظی بسیار شدیدی هم بین دنیرو و آنها رخ داد.

دونالد ترامپ هم امروز در پستی در شبکه اجتماعی تروث‌سوشال نوشت: «من نمی‌دانستم بازیگر سابق رابرت دنیروی روانی تا این اندازه از نظر فیزیکی و روانی کوچک و حقیر شده است. او امروز نشان داد از سندرم غیرقابل درمان جنون علیه ترامپ رنج می‌برد. فیلم‌های رابرت و هنرش از زمانی که به درخواست جو بایدن حقّه‌باز وارد عرصه سیاست شده به شدت سقوط کرده است. او بسیار حقیر و ناراحت به نظر می‌رسد!»

دعوای رابرت دنیرو و دونالد ترامپ که هر دو از اهالی بسیار مشهور نیویورک هستند در دوره ریاست جمهوری ترامپ آغاز شد و حالا در آستانه انتخابات اوج گرفته است.

نظر شما