شناسهٔ خبر: 66927195 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی | لینک خبر

با حضور عباس محمدیان؛

کمیته تبلیغات استان گلستان تشکیل جلسه داد

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، صبح امروز کمیته تبلیغات استان گلستان با حضور عباس محمدیان، مدیرکل دفتر تبلیغات و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و هیئت همراه، الهام متین مدیرکل و جواد قربانی معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان و دیگر اعضا، جلسه خود را با رویکردی جامع و افق‌ها و برنامه‌های تحولی برپا کرد.

در این جلسه عباس محمدیان با اشاره به اینکه استان گلستان ازجمله استان‌های کشور است که در حوزه تبلیغات و اطلاع‌رسانی و رعایت قوانین فعال است، گفت: جایگاه واقعی تبلیغات و آگاهی‌رسانی باید احیا شود و یکی از اقدامات ما برای تحقق هر چه بیشتر و بهتر این مهم، توجه خاصه به راه‌اندازی و فعالیت کمیته تبلیغات در استان‌ها است.

وی با تأکید بر اینکه باید دبیرخانه کمیته تبلیغات فعال‌تر شود و جغرافیای تبلیغات صرفاً به صدور مجوز تبلیغات محیطی برای کانون‌ها خلاصه نمی‌شود، افزود: کلیه فرآیندهای تبلیغاتی چه در بستر حقیقی و مجازی باید در ذیل کمیته قرار بگیرد و ما برای ساماندهی این حوزه مجدانه پیگیر هستیم.

گفتنی است، در ادامه جلسه هر یک از اعضا ضمن ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته و برخی موانع پیش رو، مطالبی را برای هویت بخشی و شناساندن و اهمیت کمیته تبلیغات عنوان کردند.

نظر شما