شناسهٔ خبر: 66924779 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

قاچاقچی پارچه دستگیر شد

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری یک قاچاقچی پارچه در تعقیب و گریز پلیسی، خبر داد.

صاحب‌خبر -

سردار علی ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ، اظهار کرد: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، کارآگاهان گشت پلیس آگاهی در خیابان رجایی در حال گشت زنی بودند که به یک خودرو پژو پارس تک سرنشین مشکوک شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت با بیان اینکه همین کافی بود تا کارآگاهان پلیس آگاهی وارد عمل شوند و بلافاصله دستور ایست وسیله نقلیه مذکور را صادر کنند، افزود: راننده پس از مشاهده پلیس به صورت خطرناکی با ماشین در محله سیزده آبان متواری شد که در مسیر به خودر‌وهای پارک شده شهروندان نیز خسارت وارد کرد.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: کارآگاهان در جریان تعقیب و گریز چند کیلومتری در جنوب تهران با رعایت قانون بکارگیری سلاح با شلیک تیر هوایی خودرو را متوقف و متهم را دستگیر کردند.

این مقام ارشد انتظامی عنوان کرد: تحقیقات ابتدایی کارآگاهان نشان داد، متهم قاچاقچی پارچه بوده و در بازرسی از خودروی وی ۲۴ طاقه پارچه خارجی فاقد مجوز‌های قانونی و گمرکی کشف شد.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی متهم برای تحقیقات بیشتر در اختیار ماموران پلیس امنیت اقتصادی قرار گرفت.

نظر شما