شناسهٔ خبر: 66924552 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسکانیوز | لینک خبر

طرح حامیم فرصتی برای تقویت علمی و معنوی دانشجویان است

مسئول نهاد رهبری دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج گفت: دوره توانمندسازی دانشجویان فعال فرهنگی، سیاسی «طرح حامیم» فرصت ارزشمندی برای تقویت علمی و معنوی دانشجویان بوده است.

صاحب‌خبر -

روح الله صیادیان خواه مسئول نهاد رهبری دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج در گفت‌وگو با خبرنگار استانی ایسکانیوز از کهگیلویه و بویراحمد افزود: طرح حامیم دوره آموزشی، بصیرتی و معرفتی است که در این دوره دانشجویان دختر و پسر از دانشگاه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد اعزام می‌شوند.

وی توضیح داد: این دانشجویان بر اساس فعالیت‌های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی خود در دانشگاه‌ها انتخاب شده و در یک دوره دو روزه در شهر سی سخت و سپس افراد پذیرفته شده به مشهد مقدس اعزام می‌شوند.

مسئول دفتر نهاد استانی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد یاسوج گفت: باتوجه به دو سال مجازی شدن روند آموزش در دانشگاه‌های کشور، در برخی از برنامه‌های فرهنگی وقفه‌ای ایجاد شد و شاهد شور و نشاط دانشجویان در عرصه‌های فرهنگی نبودیم.

وی به جزییات طرح حامیم اشاره کرد و گفت: این طرح برای بیان گام دوم انقلاب نامگذاری شده است. از آنجایی که یکی از رسالت‌های دانشجویان شکل‌گیری حلقه‌های میانی در بدنه دانشجویی بوده و این حلقه‌ها را در مرحله دوم انقلاب ایجاد کرده، بر همین اساس نام حامیم برای این طرح انتخاب شده است. این دوره به صورت سراسری برگزار می‌شود.

وی توضیح داد: در این دوره در نوبت صبح، کلاس‌های آموزشی با محوریت سه کتاب مهم از مجموعه کتاب‌های نشر معارف برگزار می‌شود که یکی از این کتاب‌ها با عنوان طرح کلی اندیشه اسلامی، منتسب به مقام معظم رهبری است.

وی افزود: همچنین نشست‌های فرهنگی با موضوع مباحث توسعه فردی برای دانشجویان در قالب کارگاه‌های مدیریت زمان، برگزار می‌شود.

خبرنگار: سعیده صداقت نژاد

انتهای خبر/

نظر شما