شناسهٔ خبر: 66924277 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

عامل مزاحمت برای یک خانم در شبکه‌های اجتماعی دستگیر شد

رئیس پلیس فتای استان یزد از دستگیری مزاحم اینترنتی که در فضای سایبری برای شهروندان ایجاد مزاحمت می‌کرد، خبر داد.

صاحب‌خبر -

عامل مزاحمت برای یک خانم در شبکه‌های اجتماعی دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سرهنگ حسن ابوالحسینی در تشریح این خبر بیان داشت: در پی مراجعه یکی از شهروندان خانم به این پلیس، وی مدعی شد شخصی ناشناس از طریق اکانت شبکه اجتماعی ضمن مزاحمت و تهدید، اقدام به انتشار مطالب توهین آمیز نسبت به بنده می‌کند که به همین دلیل موضوع در دستور کار این پلیس قرار گرفت. 
وی افزود: کارشناسان پلیس فتا با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی، موفق به شناسایی متهم شده و ضمن هماهنگی با مقام قضایی، او را دستگیر کردند. 
وی، ادامه داد: متهم که از بستگان شاکی بوده، در ابتدا منکر هرگونه بزه انتسابی شده که پس از مشاهده مستندات و ادله دیجیتال جمع‌آوری شده، به بزه ارتکابی اعتراف نمود و در نتیجه به همراه پرونده تکمیلی به دادسرا معرفی شد. 
رئیس پلیس فتا استان یزد خاطرنشان کرد: ایجاد مزاحمت و هتک حیثیت در فضای مجازی جزو مصادیق مجرمانه بوده و با خاطیان در این‌گونه جرائم برابر قانون به شدت برخورد می‌شود. 
سرهنگ ابوالحسینی یادآور شد: کاربران در صورت برخورد با هر گونه موارد مجرمانه در فضای مجازی، می‌توانند از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.gov.ir با کارشناسان پلیس در ارتباط باشند.

نظر شما