شناسهٔ خبر: 66924040 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

مدیر کل اداره راه و شهرسازی گلستان اعلام کرد

بهسازی بخش عمده‌ای از محورهای پرخطر گلستان در دولت سیزدهم

مدیر کل راه و شهرسازی گلستان از ایجاد تحول در محورهای استان در دولت سیزدهم خبرداد و گفت: برخی جاده های استان به واسطه مخاطرات سالانه تعداد زیادی کشته و زخمی می داد اما به برکت این دولت بخش قابل توجهی از جاده های استان بهسازی شد.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری ایمنا از گلستان سید محمد حسینی بعد از ظهر امروز _ چهارشنبه نهم خرداد_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طرح تعریض و بهسازی محورهای کردکوی به بندرترکمن، آق قلا و گمیشان با اعتبارات سفر استانی رئیس جمهور شهید اجرا شد.
وی ادامه داد: تا قبل از دولت سیزدهم فقط ده کیلومتر از محور کردکوی به بندرترکمن بهسازی شده بود، اما در سفر دوم رئیس جمهور به استان در روزهای ۳۰ آذر و اول دی سال گذشته باند جنوبی این مسیر به طول ۳۴ کیلومتر به بهره برداری رسید.
مدیر کل اداره راه و شهرسازی گلستان افزود: کار باند شمالی این محور نیز به طول ۳۴ کیلومتر پس از سفر دوم آغاز شد و در دست اجراست.
وی اعتبار هزینه شده در مدت فعالیت دولت سیزدهم برای این جاده‌ها را ۵۲۰ میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل بهسازی این محورها مصوب شده است.
حسینی در خاتمه یاداور شد: باند شرقی بندرترکمن به گمیشان به طول چهار و شش دهم کیلومتر و مسیر آق قلا به گنبد کاووس نیز در حال بهسازی است.

نظر شما