شناسهٔ خبر: 66924012 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

روایت پلیس از مردی که ناخواسته قاتل شد

تهران بزرگ - ایرنا - رئیس پلیس آگاهی پایتخت گفت: مردی که به‌خاطر توقف خودرو با یک راننده دیگر درگیر شد و وی را به قتل رسانده بود، دستگیر شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا از پلیس تهران، سردار علی ولی‌پور گودرزی روز چهارشنبه گفت: کارکنان انتظامات بیمارستان شهدای تجریش از طریق تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، مرگ مشکوک مرد میانسالی را روی تخت بخش اورژانس گزارش کردند.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت افزود: با اعلام این خبر، تیمی زبده از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی راهی سردخانه بیمارستان شدند و جسد مردی در حدود ۶۰ساله را مشاهده کردند که براثر تصادف در یکی از خیابان‌های شمال شهر به کام مرگ فرو رفته بود؛ بررسی‌های اولیه هم نشان می‌داد که متوفی دقایقی قبل از حادثه با فردی درگیری داشته است.

به گفته سردار ولی‌پور گودرزی، در ادامه تحقیقات ابتدایی حکایت از آن داشت؛ متوفی با خودروی پراید خود کنار خیابان توقف کرده بوده که ناگهان به‌خاطر همین موضوع با راننده یک خودروی شاسی‌بلند مشاجره پیدا کرده و نهایتاً درگیر شده است که در جریان این نزاع راننده خودروی شاسی‌بلند مرد میانسال را به وسط خیابان هل داده و در همان لحظه تصادف مرگباری رخ داده است.

وی با بیان اینکه با تحقیق از شاهدان مشخص شد که مرد میانسال در جریان درگیری هل داده شده است، گفت: بدین ترتیب راننده خودروی شاسی‌بلند که نقش پررنگی در مرگ مرد میانسال داشت، بازداشت شد و کارآگاهان مأموریت یافتند با بازبینی دوربین‌های مداربسته خیابان موردنظر و اقدامات اطلاعاتی، تحقیقات خود را در رابطه با این پرونده ادامه دهند.

رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ یادآور شد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی، جسد مقتول برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد و متهم جهت روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

روایت پلیس از مردی که ناخواسته قاتل شد

دستگیری قاچاقچیان سکه‌های عتیقه

رییس پلیس پیشگیری پایتخت از انهدام و دستگیری اعضای باند پنج نفره قاچاقچیان سکه های عتیقه خبر داد و گفت: در این عملیات پلیسی یک هزار سکه عتیقه کشف شد.

سرهنگ علی قاسم پور در این خصوص اظهار کرد: طی تماس تلفنی شهروندی با مرکز فوریت های پلیسی۱۱۰ تماس ماموران کلانتری ۱۵۳ از خرید و فروش عتیقه در محدوده کلانتری مطلع شدند.

وی اظهار کرد: گزارش اولیه نشان از این داشت تعدادی افراد با همکاری یکدیگر در محدوده بلوار الغدیر یافت آباد، با تشکیل باندی پنج نفره به خرید و فروش اشیاء عتیقه می پردازند.

سرهنگ قاسم پور عنوان کرد: با تکمیل تحقیقات اولیه تیم عملیات کلانتری ۱۵۳ شهرک ولیعصر پس از هماهنگی های قضایی به نشانی اعلامی اعزام شده و موفق شدند در یک عملیات ضربتی هر پنج عضو این باند را دستگیر کنند.

رییس پلیس پیشگیری تهران ادامه داد: در بازرسی اولیه از کوله پشتی متهمان تعداد یک هزار قطعه سکه عتیقه کشف و توقیف شد و متهمان به کلانتری انتقال یافتند.

سرهنگ قاسم پور یادآور شد: با اعتراف متهمان به جرم ارتکابی اشیاء عتیقه در اختیار کارشناس مربوط برای تعیین دوره و ارزش ریالی اموال کشف شده قرار گرفت.

وی توصیه کرد: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه اعمال مجرمانه بلافاصله با مرکز فوریت های پلیسی تماس بگیرند.

نظر شما