شناسهٔ خبر: 66923253 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: همشهری آنلاین | لینک خبر

شوک به تیم ملی فوتبال ؛‌ هافبک کلیدی ایران مقدماتی جام جهانی را از دست داد

سعید عزت‌اللهی به دلیل مصدومیت نمی‌تواند تیم ملی را در دو بازی مقدماتی جام جهانی همراهی کند. 

صاحب‌خبر -

به گزارش همشهری آنلاین،‌ هفته بیست و چهارم لیگ امارات در شرایطی برگزار شد که الوصل و الاهلی، دو مدعی اصلی قهرمانی به مصاف هم رفتند. الاهلی اگر الوصل را شکست می‌داد، به فاصله سه امتیازی صدرنشین می‌رسید و امیدهایش برای کسب عنوان قهرمانی زنده می‌ماند. الوصل اما توانست با نتیجه قاطع سه بر صفر حریف را از پیش رو بردارد تا اختلاف را در فاصله دو هفته مانده تا پایان لیگ به ۹ امتیاز برساند و قهرمانی خود را مسجل کند.

سعید عزت‌اللهی مثل تمام بازی‌های نیم فصل دوم در ترکیب اصلی الاهلی حضور داشت و تا پایان هم در زمین بود. نکته نگران‌کننده این بود که زانوی سعید در برخورد با بازیکن الوصل آسیب دید اما او در زمین ماند و تعویض نشد. آسیب‌دیدگی عزت‌اللهی به طوری است که او نمی‌تواند در اردوی خردادماه تیم ملی شرکت کند.

این هافبک ۲۷ ساله که یکی از بازیکنان باتجربه و کلیدی تیم ملی محسوب می‌شود، با تأیید این خبر به ایرنا گفت: «متأسفانه در بازی مقابل الوصل زانوی من آسیب دید و به همین دلیل نمی‌توانم تیم ملی را مقابل هنگ‌کنگ و ازبکستان همراهی کنم. انگیزه فراوانی برای حضور در اردو داشتم اما قسمت نبود کنار سایر بازیکنان باشم. برای تیم ملی در این دو بازی آرزوی موفقیت می‌کنم.»

عزت‌اللهی به دلیل همین آسیب‌دیدگی فصل را از دست داد و نمی‌تواند در دو بازی آینده در ترکیب تیمش به میدان برود. او که فصل بعد را هم با الاهلی قرارداد دارد، در امارات می‌ماند تا مراحل درمان خود را زیر نظر پزشکان باشگاه انجام بدهد.



نظر شما