شناسهٔ خبر: 66922579 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

استاندار مرکزی: تمام ظرفیت‌ها برای برگزاری انتخابات پرشور در مرکزی استفاده شود

استاندار مرکزی انتخابات را یک آزمون بزرگ برای مردم و نظام عنوان کرد و افزود: تمام ظرفیت‌ها در این استان، برای برگزاری انتخابات پر شور با مشارکت حداکثری مردم به کار گرفته شود. استاندار مرکزی انتخابات را یک آزمون بزرگ برای مردم و نظام عنوان کرد و افزود: تمام ظرفیت‌ها در این استان، برای برگزاری انتخابات پر شور با مشارکت حداکثری مردم به کار گرفته شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش برنا از مرکزی ، فرزاد مخلص‌الائمه روز چهارشنبه در نشست هماهنگی فرآیندهای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: شهید آیت‌الله رئیسی در دوران سه ساله ریاست بر دولت در خدمت آحاد مردم و به ویژه محرومان جامعه بود و تداوم راه این شهید بزرگوار وظیفه همگان است.

استاندار مرکزی با تاکید بر اینکه عوامل برگزارکننده انتخابات مکلف به عمل بر اساس قانون و پرهیز از اعمال سلیقه شخصی هستند، افزود: خون پاک شهدای خدمت در روزهای اخیر، موجب وحدت و انسجام در جامعه شد که این مهم مورد هدف و حسادت دشمن قرار گرفت.

وی افزود: بدون تردید دشمن از انتخابات پیش رو برای بر هم زدن اتحاد مردم استفاده خواهد کرد.

استاندار مرکزی تاکید کرد: دشمنان داخلی و خارجی با نفوذ در جامعه و میان مردم به دنبال از بین بردن وحدت ملی هستند که همه باید در این خصوص هوشیار باشند.

مخلص الائمه تاکید کرد: انتظار است موارد خلاف واقع که توسط دشمنان برای از هم گسیختگی کشور مطرح می‌شود شناسایی و با عملیات روانی دشمن مقابله شود.

نظر شما