شناسهٔ خبر: 66920749 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

فعالیت کتابخانه سیار روستای مرزی داشلی‌برون گنبدکاووس با کمک خیران پس از ۶ سال وقفه

کتابخانه سیار و پایگاه فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان روستای مرزی داشلی‌برون گنبدکاووس با ظرفیت خدمات‌رسانی به روستا‌های اطراف بعد از ۶ سال تعطیلی امروز دوباره فعالیت خود را آغاز کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای گلستان عباس نژاد مدير کل حراست کانون‌ پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور در این مراسم گفت: توسعه خدمات کانون های پرورش فکری در شصت رشته در دستور کار قرار دارد.

او افزود : یکی از رویکردهای اصلی کانون های پرورش‌ فکری چاپ کتاب و تولید محتوا و انیمیشن است و فقط در یکسال گذشته سه میلیون ۵۰۰ جلد کتاب چاپ شد که از این تعداد ۵۰۰ جلد عناوین جدید بوده اند.

در این مراسم غیناقی مدیرکل کانون‌ پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هم گفت: این کتابخانه ی سیار مرزی که در سه سال گذشته غی رفعال بوده است با همکاری خیران و مردم برای ۳۰۰ دانش آموز مناطق مرزی دوباره راه اندازی شده و ده هزار جلد کتاب برای استفاده آنان فراهم شده است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گلستان هم توسعه خدمات‌رسانی به کودکان مناطق کمتر توسعه‌یافته و روستاهای مرزی و ترویج فرهنگ کتابخوانی در میان آنان را از مهمترین اهداف راه‌اندازی کتابخانه سیار روستای مرزی داشلی‌برون اعلام کرد.

<div id="video-display-embed-code_11165696"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4246977/11165696?width=600&height=350"></script></div>



نظر شما