شناسهٔ خبر: 66920741 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

سه فوتی و یک مصدوم در سه راهی جاده بهبهان دهدشت گچساران

رئیس اورژانس ۱۱۵ استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: تصادف ۲ دستگاه خودروی سواری در سه راهی بهبهان- دهدشت - گچساران سه فوتی و یک زخمی بر جا گذاشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، محمدامین نیکویی نژاد افزود: طی تماسی با مرکز ارتباطات‌ اورژانس پیش بیمارستانی ۱۱۵ گچساران مبنی بر وقوع تصادف ۲ دستگاه خودروی پژو پارس و نیسان وانت در محور بهبهان به دهدشت حوالی منطقه خیرآباد سه راهی بهبهان_ گچساران_دهدشت گزارش داده شد.

وی بیان کرد: این حادثه ساعت ۱۰:۲۲ امروز چهارشنبه رخ داد که بلافاصله پایگاه اورژانس جاده ای خیرآباد به محل حادثه اعزام شد.

نیکویی نژاد ادامه داد: پس از حضور کارشناسان فوریت های پزشکی پایگاه اورژانس دوگنبدان در صحنه حادثه و در مرحله نخست تعداد مصدومان این حادثه یک نفر ارزیابی شد.

وی اظهار کرد: مصدوم این حادثه پس از دریافت خدمات درمانی پیش بیمارستانی از سوی کارشناسان اورژانس برای ادامه روند درمان به بیمارستان شهید زاده بهبهان منتقل شد.

نیکویی نژاد افزود: متاسفانه در این حادثه سه نفر از سرنشینان پژو پارس که سه مرد جوان حدود ۲۰ ساله بودند در دم جان باختند و اجساد آنها از سوی همکاران هلال احمر رهاسازی شد.

رئیس اورژانس ۱۱۵ استان کهگیلویه و بویراحمدگفت: متاسفانه ۶۰ درصد از تصادفات در ۳۰ کیلومتری ورودی شهرها اتفاق می افتد به همین دلیل توجه و تمرکز بیشتر رانندگان در هنگام نزدیک شدن به شهرها تأکید می شود که با سرعت مطمئنه، از سبقت های غیر مجاز جداً بپرهیزند.

نظر شما