شناسهٔ خبر: 66920652 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

۱۲۶ طرح گاز رسانی در زنجان افتتاح می‌شود

زنجان - ایرنا - مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان گفت: طی سال جاری ۱۲۶ طرح گاز رسانی به صنایع و روستاهای استان افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

صاحب‌خبر -

رحیم سلیمانی‌نژاد روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای سال‌جاری در راستای محرومیت‌زدایی و توسعه شبکه گازرسانی در بخش‌های مختلف افزود: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته این تعداد طرح با اختصاص بیش از ۲ هزار و ۱۷۰ میلیارد ریال اعتبار تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد.

وی از برنامه‌های گازرسانی به روستاهای محروم استان اشاره کرد و اظهار داشت: طبق زمانبندی اجرای طرح‌ها، عملیات گازرسانی روستایی به تعداد ۱۵طرح در هفته دولت و ۲۹ طرح در ایام الله دهه فجر به بهره برداری می‌رسد.

سلیمانی نژاد اعتبار هزینه شده برای گازرسانی روستایی استان طی سال جاری را بیش از یک هزار و ۴۸۰ میلیارد ریال بیان کرد و ادامه داد: با افتتاح این طرح‌ها ۲ هزارو ۵۴۲ خانوار روستایی به شبکه گاز کشور متصل می‌شوند.

وی با اشاره به اجرای ۸۲ طرح گازرسانی صنعتی در سال‌جاری، افزود: عملیات اجرایی ۳۵ طرح صنعتی آغاز شده است و پیش بینی می‌شود تا پایان سال به شبکه گاز ملی متصل شوند.

سلیمانی‌نژاد خاطرنشان کرد: شرکت گاز استان برای گازرسانی به طرح‌های صنعتی اعتباری بالغ بر ۶۸۵ میلیارد ریال اختصاص داده است.

نظر شما