شناسهٔ خبر: 66920528 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: میراث آریا | لینک خبر

۳ کارگاه صنایع‌دستی در مازندران افتتاح می‌شود

ثریا هاشم‌پور

مدیرکل میراث‌فرهنگی،گردشگری و صنایع‌دستی مازندران از افتتاح ۳ کارگاه صنایع‌دستی در هفته صنایع‌دستی به صورت برخط با حضور وزیر میراث‌فرهنگی خبر داد.

صاحب‌خبر -

به‌گزارش میراث‌آریا، حسین ایزدی با اشاره به شعار صنایع‌دستی امسال، اقتصاد هویت بنیان، برنامه‌های هفته صنایع‌دستی مازندران را افتتاح نمایشگاه صنایع‌دستی در جویبار و بابلسر، تور آموزش صنعت‌گران شهرهای ملی بهشهر و آلاشت به روستای زیارت گرگان، مراسم تقدیر از هنرمندان و افتتاح نمایشگاه و بازارچه در ساری و نوشهر، دیدار با خانواده هنرمندان پیشکسوت و در گذشته صنایع‌دستی بابلسر، رامسر و قائم‌شهر، افتتاح کیوسک صنایع‌دستی در چالوس اعلام کرد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی،گردشگری و صنایع‌دستی مازندران برگزاری ورکشاپ آموزشی سفال، سرامیک و جاجیم خانه روحانی، بازدید از نمازخانه و نمایشگاه صنایع‌دستی در ساری، بازدید از بازار تولیدات و محصولات صنایع‌دستی در بلده نور و گلوگاه را از دیگر برنامه‌های این هفته در استان برشمرد.

برنامه‌های گرامیداشت روز و هفته صنایع‌دستی از ۱۷ لغایت ۲۶ خرداد ماه جاری در سراسر استان مازندران برنامه‌ریزی شده است که در فواصل زمانی تعیین‌شده اجرایی خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما