شناسهٔ خبر: 66920392 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: جام‌جم آنلاین | لینک خبر

قتل داماد در دعوای خانوادگی

زن جوان که از دست بدرفتاری‌های شوهرش به ستوه آمده بود، بعد از دعوا با او در خانه به کمک پدر و برادرش او را خفه کردند و سپس پیکر مقتول را به آتش کشیدند.

صاحب‌خبر -
 
به گزارش خبرنگار جام‌جم، اوایل بهار سال گذشته زنی با حضور در پلیس آگاهی تهران شکایت کرد، همسرش برای کار بیرون رفته و ناپدید شده است. ماموران به دنبالش بودند اما ردی از آن مرد به دست نیامد. همچنین چهار ماه بعد پدر مرد گمشده به پلیس آگاهی تهران آمد و گفت‌: پسرم مدتی قبل خانه‌اش را عوض کرد و به تهران آمد. از طریق پدرزنش نشانی خانه اجاره‌ای جدیدشان را در محله پیروزی تهران یافته و به سراغش رفتم اما عروسم گفت او ماموریت کاری رفته است، آخر هم گفت ترکیه رفته و دیگر از او خبری ندارم.  بنابراین عروس خانواده احضار شد و مدعی بود که شوهرش به ترکیه رفته و دیگر از او خبری ندارد‌. چون مدرکی علیه این عروس نبود وی آزاد شد. ماموران به خانه قبلی این زوج رفتند و با تحقیق از همسایه‌ها متوجه شدند آنها همیشه با هم درگیر بوده و زد و خورد داشتند و بعد هم راهی تهران شدند. با کشف این سرنخ، ماموران از همسایه‌های جدید این زن نیز‌ تحقیق کردند که معلوم شد موقع انتقال اثاثیه نیز صدای دعوا و درگیری آنها را شنیدند و یک هفته بعد از آن، دیگر از آن مرد خبری ندارند. 
دو روز پیش مهین، عروس خانواده به عنوان تنها مظنون پرونده بازداشت شد و راز به قتل رسیدن شوهرش را فاش کرد و گفت: مدام به همه چیز گیر می‌داد و شکاک شده بود‌. اذیتم می‌کرد و کتکم می‌زد. دعوا و درگیری‌مان ادامه‌دار بود‌. حال روحی فرزندم در دعوای ما بد شده بود‌. آخر التماس کردم که شوهرم قبول کرد محله‌مان را عوض کنیم تا به خانواده‌ام نزدیک شوم و بچه‌ام نزدشان بماند تا دعوای ما اذیتش نکند. ازهمان روز اول که اثاثیه را آوردیم و خانواده‌ام در جا‌به‌جایی آن به ما کمک می‌کردند، شوهرم بنای ناسازگاری را گذاشت‌. حتی با خانواده‌ام هم دعوا و درگیری داشت. وی افزود: یک هفته بعد از اقامت در خانه جدید با من دعوا کرد و کتکم زد پدر و برادرم فهمیدند و با آنها نیز دعوا کرد. آن شب در دعوای‌مان روسری دور گردنش انداختم و بعد به کمک پدر و برادرم آن‌قدر آن را کشیدیم که خفه شد. اول خواستیم جسد را در زیر کمد خانه دفن کنیم اما ترسیدیم همسایه‌ها متوجه شوندکه منصرف شدیم. جسد را پدر‌ و برادرم در خودرو انداختند و اطراف تهران به آتش کشیدند. بعد به همه گفتم او برای کار به ترکیه رفته و برای این‌که کسی به من شک نکند، حتی شکایت کردم که گم شده است. همچنین پدر و برادر مهین هم دیروز بازداشت شدند و گفته‌های او را تایید کردند و گفتند در قتل داماد خانواده و آتش زدن جسد او با دخترشان همدست بودند.  
امیر‌حسین علیمردان، بازپرس شعبه دهم دادسرای جنایی تهران با تایید این خبر به جام‌جم گفت‌: با اعتراف پدر خانواده و دو فرزندش در این قتل و سوزاندن جسد او، تحقیقات برای پیدا کردن جسد سوخته داماد خانواده ادامه دارد‌. 

نظر شما