شناسهٔ خبر: 66920339 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

وزیر راه و شهرسازی در پاسخ به ایلنا:

هر رییس‌جمهوری بیاید، ساخت نهضت ملی مسکن ادامه دارد

وزیر راه و شهرسازی در پاسخ به ایلنا: وزیر راه و شهرسازی در پاسخ به سوال ایلنا مبنی بر اینکه پروژه نهضت ملی مسکن در دولت بعد دنبال می‌شود، تاکید کرد: تا زمانی که باشم تحقق وعده‌های رییس جمهور را دنبال می‌کنم. هر رییس جمهوری که بیاید پروژه نهضت ملی مسکن ادامه پیدا می‌کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، مهرداد بذرپاش در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در راستای تکمیل پروژه نهضت ملی مسکن در تمام استان‌ها برنامه افتتاح و بهره‌برداری داریم، اظهار داشت: طبق توافقاتی که با استان‌ها داریم هر هفته افتتاح‌هایی در استان‌های مختلف در حال برگزار است. همزمان علمیات کلنگ‌زنی واحد‌های جدید انجام می‌شود.

وی ادامه داد: امروز در استان تهران بیش از ٢۶ هزار ٨٠٠ واحد نهضت ملی مسکن تقدیم مردم می‌شود.ساخت  ٣٨ هزار واحد نهضت ملی مسکن هم از امروز شروع خواهد شد.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه مشکل تامین زمین در استان تهران در تعدادی از شهرهای جدید حل شد، گفت: در استان تهران ساخت مساکن مهر  در حال اتمام است و در روزهای گذشته هم بیش از ۶۴٠٠ واحد مسکن مهر را به مردم تحویل دادیم .

بذرپاش با اشاره به افتتاح واحدهایی در پرند افزود: در همین سایت شهید جمهور دو بار در سال گذشته حضور داشت اما امروز نبود که ببیند همان واحدها که پیگیر ساخت آن بود به مردم تحویل می‌شود و چه شادی نصیب مردم شده‌است.

وی در پاسخ به سوال ایلنا مبنی بر اینکه پروژه نهضت ملی مسکن در دولت بعد دنبال می‌شود، تاکید کرد: تا زمانی که باشم تحقق وعده‌های رییس جمهور را دنبال می‌کنم. هر رییس جمهوری که بیاید پروژه نهضت ملی مسکن ادامه پیدا می‌کند و ساخت مسکن قانون است و الان هم مسیر خوبی شروع شده‌است. ساخت ٢ میلیون و ۶٠٠ هزار  نهضت ملی مسکن شروع شده است و به سرعت ادامه دارد. 

بذرپاش همچنین درباره نرخ سقف اجاره بها در تهران با توجه به نرخ تورم گفت: هنوز نرخ تورم تهران اعلام نشده و در هفته آینده در این باره جمع بندی و اعلام می‌کنیم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما