شناسهٔ خبر: 66920294 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

تأیید نهایی ۱۷۱هزار نفر از متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در فارس

سرپرست اداره‌کل راه و شهرسازی فارس گفت: بیش از ۴۸۰ هزار نفر در استان فارس در طرح نهضت ملی مسکن ثبت‌نام کرده‌اند که ۱۷۱ هزار نفر تایید نهایی شده‌اند.

صاحب‌خبر -

تأیید نهایی ۱۷۱هزار نفر از متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس؛ناصر رضایی امروز، در بازدید از پروژه‌های نهضت ملی مسکن شهرستان‌های شرق استان گفت: با بررسی میدانی عملیات اجرایی پروژه‌های نهضت ملی مسکن برای تسریع و افزایش کیفیت ساخت تصمیمات لازم اتخاذ و به سازندگان ابلاغ شد.
وی در بازدید از پروژه‌های نهضت ملی شهرستان سروستان گفت: در شهرستان سروستان ۳ هزار و ۵۰۱ نفر در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده‌اند که هزار و ۵۳۸ نفر تایید نهایی شده‌اند.
سرپرست اداره‌کل راه و شهرسازی استان فارس افزود: در شهرستان سروستان ۷۹۹ نفر واریز وجه اولیه را انجام و برای ۸۲۲ نفر زمین تامین شده و ۸۱۶ واحد پروانه ساختمانی صادر و ۹۸۴ واحد نیز در دست ساخت است.
رضایی تصریح کرد: در شهرستان فسا هم ۲۰ هزار و ۸۱۳ نفر در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده‌اند که ۸ هزار و ۲۷۱ نفر تایید نهایی شده و ۵۶۵۷ نفر واریز وجه انجام دادند.
وی بیان کرد: در شهرستان فسا تاکنون برای ۱۰ هزار و ۶۳۸ واحد زمین تامین شده و برای ۵ هزار و ۶۳۸ واحد مسکونی پروانه ساختمانی صادر شده و ۳۸۰۰ واحد نیز در حال ساخت است.
دبیر شورای مسکن فارس در بازدید از سایت نهضت ملی شهرستان زرین‌دشت گفت: در این شهرستان ۱۴ هزار و ۷۸۹ نفر برای نهضت ملی مسکن ثبت‌نام کرده‌اند که ۵ هزار و ۱۴۸ نفر تایید نهایی شده و ۳ هزار و ۴۰۸ نفر واریز وجه را انجام داده و برای ۲ هزار و ۹۷۰ واحد پروانه ساختمانی صادر و ۳ هزار و ۸۴۰ واحد نیز در حال ساخت است.
رضایی در ادامه در بازدید خود از پروژه‌های نهضت ملی مسکن شهرستان داراب اظهار کرد: در شهرستان داراب هم۲۳ هزار و ۳۵۰ نفر ثبت‌نام کرده‌اند که ۸ هزار و ۹۹۵ نفر تایید نهایی شده‌اند و ۵ هزار و ۴۶۴ واحد در دست ساخت است.

وی همجنین در بازدید از پروژه‌های نهضت ملی مسکن شهرستان نی‌ریز گفت: ۱۰ هزار و ۴۳۹ نفر در طرح نهضت ملی مسکن شهرستان نی‌ریز ثبت‌نام کرده‌اند که ۳۹۹ نفر تایید نهایی شده‌اند و یک هزار و ۶۸۳ واحد در دست ساخت است.
سرپرست راه و شهرسازی فارس اظهار امیدواری کرد: با همکاری مردم و سازندگان بتوانیم پروژه‌ها را در موعد مقرر تحویل دهیم و شاهد بهره‌برداری از این پروژه‌ها باشیم.

نظر شما