شناسهٔ خبر: 66920055 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مفدا | لینک خبر

به مناسبت هفته سراهای دانشجویی:

تلاش همه مسئولان تحقق نشاط و امید آفرینی در میان دانشجویان است

مدیر دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر به مناسبت هفته سراهای دانشجویی گفت: تلاش همه مسئولان تحقق نشاط و امید آفرینی در میان دانشجویان است.

صاحب‌خبر -

به گزارش مفدا بوشهر، مجتبی احمدی مدیر دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در پیامی به مناسب هفته سراهای دانشجویی گفت: خوابگاه‌ها و سراهای دانشجویی که از آن به عنوان خانه دوم دانشجویان یاد می‌شود، جایگاه ویژه‌ای در بین مسئولین دانشگاه دارند تا بتوانند با ارتقاء روحیه نشاط و همدلی در میان دانشجویان محیطی امن همراه با آرامش برای آنان فراهم نمایند

وی با اظهار اینکه مدیریت امور دانشجویی با حمایت‌های رئیس دانشگاه، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه و سایر مسئولین و همکاران دانشگاهی تلاش می‌کند با بهبود کیفیت فضاهای خوابگاه محیطی مطلوب و مناسب برای دانشجویان فراهم نمایند، به ارائه بخشی از فعالیت‌های این مدیریت در یکسال اخیر در خوابگاه‌های دانشجویی پرداخت.

مجتبی احمدی خاطرنشان کرد: با توجه به شعار هفته سراهای دانشجویی یعنی نشاط و امید آفرینی تاکید کرد، تلاش همه مسئولان دانشگاه تحقق این امر در میان دانشجویان است.

احمدی از ایمان، امید و شادی به عنوان سه مولفه اصلی در زندگی انسان نام برد و افزود: ایمان ذهن انسان را مثبت نگر می‌کند که این امر باعث رشد امید و رونق شادابی و نشاط می‌شود و نهادینه شدن این موضوع در میان دانشجویان باعث پویایی و تعالی در جامعه خواهد شد.

ایشان با بیان اینکه دانشجویان آینده سازان کشور هستند و در آینده مدیران کشور خواهند بود و ‌مسئولیت‌های مهمی را بر عهده خواهند داشت افزود: دوران دانشجویی دورانی زودگذر است که فرصتی برای تمرین پذیرفتن مسئولیت‌های کشور در آینده به شمار می‌رود و دانشجویان باید این فرصت را غنیمت شمرده و از آن به خوبی استفاده کنند.

این قائم مقام افزود: بنا بر گفته مدیرکل دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، برنامه‌های روزشمار هفته سراهای دانشجویی شامل دو بخش است که یک بخش شامل برنامه هایی است که مختص هر روز است و یکسری از برنامه ها نیز مشترک می‌باشد در طول هفته سراهای دانشجویی برگزار خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: راه اندازی رادیو خوابگاه و تهیه وپخش پادکست‌های صوتی با هماهنگی مفداهای شعب دانشگاه‌های علوم پزشکی از جمله برنامه‌های مشترک همه دانشکده‌ها و دانشگاه‌های علوم پزشکی است که در طول هفته سراهای دانشجویی برگزار می‌شود.

احمدی در پایان این چنین گفت: همچنین برگزاری مسابقات ورزشی بین خوابگاهی در دو بخش دختران و پسران و حضور مشاوران در سراهای دانشجویی و اتاق‌های دانشجویی از دیگر فعالیت‌های مشترک همه دانشکده‌ها و دانشگاه‌های علوم پزشکی در طول هفته سراهای دانشجویی است.

نظر شما