شناسهٔ خبر: 66919057 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

فروشنده مواد مخدر در کهریزک دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری تولید و توزیع کننده مواد مخدر در کهریزک و کشف ۲ کیلوگرم شیشه به همراه مواد اولیه تهیه آن از مخفیگاه وی خبر داد.

صاحب‌خبر -

سرهنگ محمدقاسم طرهانی با اشاره به اینکه مواد مخدر به عنوان یک تهدید جدی جامعه بشری به ویژه نسل جوان را در معرض خطر قرار داده، اظهار داشت: مجموعه انتظامی خط مقدم مبارزه با مواد مخدر است و در این راستا با عزم جدی و راسخ با این پدیده شوم مبارزه می‌کند.

وی در ادامه با بیان اینکه در پی دریافت گزارشی مبنی بر اینکه فردی در زمینه توزیع و مصرف مواد مخدر در یکی از محلات کهریزک فعالیت می کند، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت، گفت: ماموران انتظامی کلانتری ۱۷۰ این فرماندهی پس از انجام تحقیقات و احراز صحت خبر با دستور قضائی به آدرس مخفیگاه این فرد اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری از کشف ۲ کیلوگرم شیشه به همراه مواد اولیه تهیه شیشه از مخفیگاه فرد مورد نظر خبر داد و افزود: مواد اولیه و مخدر شیشه به همراه متهم به کلانتری انتقال داده شدند.

این مقام انتظامی در پایان از تشکیل پرونده برای متهم و معرفی وی برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی خبر داد و بیان داشت: مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر به عنوان یکی از مهمترین عوامل فروپاشی خانواده‌ها و سرمنشاء بسیاری از ناهنجاری‌های اجتماعی، نیازمند همکاری همه جانبه مردم و نهاد‌های مسئول با مجموعه انتظامی است. 

نظر شما