شناسهٔ خبر: 66918454 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسکانیوز | لینک خبر

ایسکانیوز گزارش می‌دهد؛

«در انتهای شب» سریالی جذاب از یک زندگی معمولی کارمندی/ زوج پارسا پیروزفر و هدی زین العابدین موفق خواهند بود؟

«در انتهای شب» سریالی که به سراغ روزمره‌های یک زندگی خیلی معمولی و پر از قسط و وام یک خانواده کارمندی رفته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه فرهنگ و هنر ایسکانیوز، بالاخره صبر مردم برای تماشای سریال «در انتهای شب» که مدت‌ها تصویر بازیگران آن روی بیلبوردهای شهر خودنمایی میکرد تمام شد و اولین قسمت این مجموعه در شبکه نمایش خانگی منتشر شد.

سریالی که بر خلاف فیلم های رایج سینما و شبکه نمایش خانگی که عمدتا برای جذب مخاطب یا به زندگی‌های لاکچری و دور از تصور و دور از دسترس عامه مردم پرداخته یا از آنطرف بام افتاده و فلاکت و بدبختی و سیاه نمایی را به تصویر می‌کشد این بار به سراغ روزمره‌های یک زندگی خیلی معمولی و پر از قسط و وام یک خانواده کارمندی رفته که از جلفا به تهران آمده و در پردیس و محله‌ای به سبک خانه‌های مسکن مهر زندگی می‌کنند که با مشکلات روزانه خود دست و پنجه نرم می‌کنند.

البته زوج هدی زین العابدین و ستاره محبوب سینما پارسا پیروزفر که اولین بار است در دوشادوش یکدیگر به ایفای نقش می‌پردازند نیز در جذابیت این اثر بی تاثیر نبوده اما دیدن صرفا یک قسمت از سریال برای قضاوت فیلمنامه و کارگردانی و موفقیت بازی این زوج زود است.

هرچند آخرین تصویری که از بازی پارسا پیروزفر به یاد داریم مربوط به فیلم سینمایی «مست عشق» است که با یک نقش کاملا متفاوت از کاراکترهای قبلی اما بازی یکسان مواجه بودیم اما پیرزوفر در این سریال نیز نقش متفاوتی را قبول کرده و تا حدودی هم موفق بوده است، نقش یک کارمند معمولی با یک زندگی خیلی معمولی در یک محله خیلی معمولی.

حالا باید منتظر ماند و دید کارگردان و بازیگران در قسمت های بعدی برای مخاطب خود چه خواهند داشت؟ مخاطبی که به شدت به دیدن فیلم و سریال های با زندگی‌های اشرافی یا بالعکس فیلم و سریال های زندگی‌های تلخ و سیاه عادت کرده است.

سریال «در انتهای شب» به کارگردانی آیدا پناهنده و تهیه‌کنندگی محمد یمینی از ساعت ۸ امشب پنجشنبه ۰۳/۰۳/۰۳ در فیلم‌نت آغاز می‌شود.

قسمت‌های بعدی این سریال از هفته جاری جمعه‌ها ساعت ۱۲ ظهر منتشر می‌شوند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما