شناسهٔ خبر: 66918350 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

رپورتاژ آگهی

بهترین برنامه قرعه کشی اینستاگرام

قرعه کشی اینستاگرام یکی از بهترین روش‌ها برای جذب فالوور و همچنین افزایش تعامل در پیج‌های اینستاگرام است؛ اما این روزها دیگر کسی به روش دستی این کار را انجام نمی‌دهد، می‌دانید چرا؟

صاحب‌خبر -

زیرا این کار بسیار زمان‌بر و سخت است و همچنین کاربران نیز نسبت به آن اعتماد کامل را ندارند؛ در همین شرایط برنامه‌ های قرعه کشی اینستاگرام به کمک شما می‌آیند و به شکلی کاملاً عادلانه برنده را مشخص می‌کنند. البته باید بدانید تمام ابزارها برای چنین کاری امن نیستند؛ به همین دلیل تصمیم داریم در این مقاله بهترین برنامه‌ قرعه کشی اینستاگرام را به طور کامل به شما معرفی کنیم.

سایت مارکتینگ 98 بهترین برنامه قرعه کشی اینستاگرام را برای برگزاری مسابقه اینستاگرامی طراحی کرده است این برنامه تمام امکانات لازم برای برگزاری مسابقه را در اختیارتان قرار می‌دهد. شما با کمک این برنامه می‌توانید لینک پست مسابقه را وارد، شرایط موردنظرتان را تنظیم و همچنین تعداد برندگان را مشخص کنید.

سایت شمارش کامنت اینستاگرام شماره تگ ها و بیشترین کامنت را دقیق انجام شده و حتی کامنت‌های تکراری را حذف کنید. برنامه قرعه کشی مارکتینگ 98 بسیار امن و معتبر است و استفاده از آن نیازی به اطلاعات کاربری‌تان ندارد.

این ابزار به شما امکان قرعه کشی از بین کامنت‌ ها، فالوور ها، بیشترین تگ‌ ها و لایک‌ ها را می‌دهد و دقیقاً بر اساس شرایط و ایده‌های شما پیش می‌رود.

نحوه قرعه کشی در اینستاگرام

نحوه قرعه کشی در اینستاگرام را یاد بگیرید تا به راحتی خودتان مسابقه اینستاگرامی را طراحی و قرعه کشی آنلاین را انجام دهید معمولا قرعه کشی اینستاگرام از بین کامنت‌ها، لایک‌ها یا فالوور ها انجام می‌شود

قرعه کشی اینستاگرام را مطابق مراحل زیر با برنامه انجام دهید

  1. ابتدا وارد برنامه قرعه کشی اینستاگرام مارکتینگ 98 شوید
  2. برای قرعه کشی کامنت گزینه comment را انتخاب کنید
  3. لینک پست اینستاگرام را کپی کرده و بخش لینک paste کنید
  4. بعد از تکمیل فرم، قرعه کشی آنلاین و انتخاب برنده را انجام دهید

بهترین برنامه قرعه کشی اینستاگرام

افزایش تعامل پیچ اینستاگرام با قرعه کشی

مهم ترین انگیزه پیج های اینستاگرامی برای برگزاری قرعه کشی اینستاگرام افزایش تعامل پیج می باشد . همانطور که میدانید وقتی تعامل پیج به صورت طبیعی افزایش پیدا می کند احتمال اینکه اینستاگرام شما را به افراد بیشتری نمایش دهد بیشتر میشود .

در نتیجه شانس شما برای افزایش فالوور بشدت افزایش می یابد . برنامه قرعه کشی اینستاگرام مارکتینگ 98 ، با در نظر گرفتن دغدغه شما عزیزان سعی کرده تا نرم افزاری متفاوت و با پوشش قوانین مختلف برای شما عزیزان ارایه نماید . با امکانات متنوعی که در این نرم افزار گنجانده شده شما میتوانید مسابقاتی با قوانین متنوع برگزار نمایید که میتواند به افزایش تعامل پیج شما کمک کند .

برای مثال وقتی در قوانین مسابقه خود اعلام میکنید که افراد باید زیر ده پست آخر کامنت گذاشته باشند. این مورد خود باعث طبیعی جلوه داده شدن کامنت هایی است که زیر پست های شما درج میشود و این افزایش تدریجی میتواند توجه اینستاگرام را به خود جلب نماید و شانس شما را برای حضور در اکسپلور افزایش دهد

دلیل انتخاب برنامه قرعه کشی اینستاگرام مارکتینگ 98

سایت قرعه کشی اینستاگرام ایرانی یا خارجی موجود ، معمولا به چند قانون ساده مسابقه بسنده کرده و قوانین پیچیده و ترکیبی مسابقه شما را پشتیبانی نمی کنند. مثلا کسی که 5 پست آخر مسابقه را لایک کرده و پیج مسابقه را هم فالو کرده باشد. لذا با هدف گرفتن نیاز شما در ارایه نرم افزاری جامع برای برگزاری مسابقات اینستاگرامی نموده است.

امکانات متنوع برنامه قرعه کشی

نرم افزار قرعه کشی اینستاگرام مارکتینگ 98 با امکانات متنوعی که برای انجام قرعه کشی در نظر گرفته، تقریبا تمامی قوانین مسابقه شما را شامل: فالو کردن پیج، بیشترین تگ، بیشترین کامنت، انتخاب رندوم و تصادفی از بین کامنت ها و لایک ها و یا ترکیبی از این موارد را در کمترین زمان ممکن برای شما انجام داده و نتیجه را در قالب یک لینک از طریق پیامک به اطلاع شما خواهد رساند.

بخشی از امکانات برنامه

موارد زیر جزء امکانات اصلی برنامه قرعه کشی مارکتینگ 98 می باشد که باعث افزایش تعامل پیج نیز می شود.

قرعه کشی لایک اینستاگرام

از طریق این گزینه قادر خواهید بود که از بین لایک های پست اینستاگرام خود قرعه کشی کنید.

قرعه کشی کامنت اینستاگرام

توسط این گزینه می توانید از بین کامنت های پست مسابقه خود قرعه کشی کنید.

قرعه کشی بیشترین تگ

توسط این گزینه می توانید افرادی که بیشترین تگ را انجام دادند به عنوان برنده قرعه کشی اعلام کنید.

قرعه کشی بیشترین کامنت

با این گزینه برنده کسانی انتخاب می شوند که بیشترین کامنت را زیر پست مسابقه گذاشته باشند.

قرعه کشی از تعداد منشن خاص

توسط این گزینه می توانید مشخص کنید که کاربر حداقل باید چند عدد منشن کرده باشد تا در مسابقه شرکت داده شود.

قرعه کشی از بین لایک و کامنت چند پست جدید

از طریق این گزینه می توانید کسی را به عنوان برنده انتخاب کنید که چند پست آخر شما را لایک کرده باشد یا زیر چند پست آخر کامنت گذاشته باشد. این گزینه برای افزایش تعامل در پیج بسیار عالی و کاربردی می باشد.

پشتیبانی منحصر به فرد

تیم پشتیبانی مارکتینگ 98 با افتخار در کنار شماست تا یک تجربه لذت بخش را در استفاه از برنامه قرعه کشی برای شما رقم بزند. در طول ثبت درخواست و انجام قرعه کشی، در هر کجا که به سوال یا مشکلی مواجه شدید، کافیست که یک پیام از طریق واتساپ به کارشناسان پشتیبان ما ارسال کنید. جهت دریافت مشاوره اینستاگرام رایگان به وب سایت مارکتینگ 98 مراجعه نمایید.

نظر شما