شناسهٔ خبر: 66918242 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

شناسایی انبار موادغذایی تقلبی/کشف ۱۸ تن آرد یارانه‌ای خارج ازشبکه توزیع درغرب استان تهران

اسلامشهر- ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر از شناسایی و کشف انبار بزرگ مواد غذایی تقلبی در این شهرستان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا از خبرگزاری پلیس، سرهنگ محمد رضا علیزاده روز چهارشنبه با اشاره به جزئیات این خبر گفت: در پی کسب اطلاعاتی مبنی بر انبار بزرگ مواد غذایی تقلبی در شهرستان اسلامشهر، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران این پلیس، قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر افزود: با انجام تحقیقات اولیه، ماموران مبارزه با کالای قاچاق و ارز موفق به شناسائی محل دپوی مواد غذایی تقلبی در شهرستان اسلامشهر شده و با هماهنگی مقام قضائی در بازرسی از محل، انواع مواد غذایی تقلبی همچون رب گوجه فرنگی، سویا و ماکارانی و ... و برچسب تقلبی یکی از نمادهای فروش جمعا با ارزش پنج میلیارد ریال، کشف کردند.

کشف ۱۸ تن آرد یارانه ای خارج از شبکه توزیع در اسلامشهر

هاشم حسینی خواه رئیس پلیس امنیت اقتصادی غرب استان تهران با اعلام این خبر گفت: در پی کسب اخبار و اطلاعات از منابع خبری مبنی بر دپوی آرد در انباری در اسلامشهر , موضوع در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات اولیه از محل این انبار، مشخص شد که گزارش دریافتی صحت داشته ، در همین راستا هماهنگی لازم برای انجام عملیات با دستگاه قضایی انجام و مجوزهای لازم اخذ شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی غرب استان تهران ادامه داد: سرانجام ماموران پلیس امنیت اقتصادی با حضور در محل این انبار و در یک عملیات پلیسی، تعداد ۴۵۰ کیسه آرد ۴۰ کیلویی ، ۱۵۰ کیسه آرد یارانه ای نوع یک کشف کردند.

این مقام انتظامی اظهار داشت: در این خصوص ۳ نفر دستگیر که با تشکیل پرونده قضائی جهت سیر مراحل قانونی تحویل اداره تعزیرات حکومتی اسلامشهر گردیدند.

اعتراف سارق گوشی قاپ به ۱۰ فقره سرقت در اسلامشهر

فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره گوشی قاپی در معابر شهرک"چهاردانگه" اسلامشهر، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی بخش چهاردانگه قرار گرفت.

سرهنگ"محمدرضا علیزاده" افزود: در بررسی صورت گرفته مشخص شد جوانی به وسیله یک دستگاه موتورسیکلت آپاچی مشکی رنگ در معابر شهرک چهاردانگه پرسه زنی می کرده و در فرصتی مناسب، گوشی تلفن همراه شهروندان را در حال صحبت در پیاده رو ها سرقت می کرده و متواری شده است.

این مقام انتظامی تصریح کرد: تلاش پلیس برای شناسایی و دستگیری سارق ادامه داشت تا اینکه در نتیجه تحقیقات صورت گرفته و انجام اقدامات تخصصی و پلیسی، متهم در شهرک چهاردانگه مشاهده و حین فرار با موتورسیکلت دستگیر و جهت بررسی بیشتر به کلانتری منتقل شد.

وی بیان داشت: متهم پس از مواجهه با مستندات پلیس چاره ای جز بیان حقیقت نداشت و در بازجویی های تکمیلی، به ۱۰ فقره گوشی قاپی در سطح معابر شهرستان اسلامشهر اقرار کرد.

انهدام باند سارقان خودرو در شهرستان ملارد

سرهنگ "کیانوش نورمحمدی" فرمانده انتظامی ملارد در تشریح این خبر گفت: برابر اخبار واصله مبنی بر سرقت خودرو و محتویات آن و مشاعات، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا، با اقدامات فنی و اطلاعاتی موفق به شناسایی باند سارقان شده که با هماهنگی مقام قضایی ، طی عملیاتی غافلگیرانه ضمن انهدام باند, تعداد ۴ نفر از اعضاء آن دستگیر شدند.

سرهنگ "نورمحمدی" با بیان اینکه متهمان در بازجویی های پلیس به ۱۸ فقره سرقت خودرو، موتور سیکلت و مشاعات ساختمان اعتراف کردند، اظهار داشت: متهمان پس از تشکیل پرونده، جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

پودرهای بدنسازی تقلبی در شهرستان قدس کشف شد

شناسایی انبار موادغذایی تقلبی/کشف ۱۸ تن آرد یارانه‌ای خارج ازشبکه توزیع درغرب استان تهران

سرهنگ سید نظام موسوی فرمانده انتظامی شهرستان قدس در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر تولید پودرهای پروتئینی بدنسازی تقلبی و جعل برچسب های خارجی در این زمینه، ماموران کلانتری ۱۱ مرکزی با هماهنگی قضائی به محل مورد نظر اعزام و بررسی آن را در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان قدس با اشاره به اینکه در این خصوص یک نفر متهم دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شد، افزود: در بازرسی از منزل متهم، ۱۵۰ کیلوگرم پودر پروتئینی تقلبی و یک عدد دستگاه پلمب قوطی کشف شد.

سرهنگ موسوی در پایان با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال مکشوفه را ۲ میلیارد ریال برآورد کردند، از شهروندان خواست هرگونه موارد مشکوک را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

۳۵ عدد باطری مسروقه از ۲ ضایعاتی در بهارستان کشف شد

شناسایی انبار موادغذایی تقلبی/کشف ۱۸ تن آرد یارانه‌ای خارج ازشبکه توزیع درغرب استان تهران

سرهنگ مجید عسکری نیا فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان درباره جزئیات این خبر، گفت: اجرای طرح امنیت محله محور با رویکرد کنترل و رصد ضایعاتی ها در شهرستان بهارستان توسط ماموران پلیس آگاهی به مرحله اجرا گذاشته شد.

وی افزود: در جریان اجرای این طرح، ماموران پلیس آگاهی در بازدید از ۲واحدصنفی ضایعاتی، ۳۵ عدد باطری خودرو مسروقه را کشف کرده و دو متهم نیز دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضائی شدند.

اجرای طرح پاکسازی پارک ها و تفرجگاه ها در شهرستان بهارستان

شناسایی انبار موادغذایی تقلبی/کشف ۱۸ تن آرد یارانه‌ای خارج ازشبکه توزیع درغرب استان تهران

سرهنگ عسکری نیا با اعلام این خبر اظهار داشت: طرح امنیت محله محور با هدف رسیدگی به مطالبات مردم در پیشگیری از سرقت، کاهش جرایم و ارتقای امنیت اجتماعی در شهرستان بهارستان با حضور اکیپ های عملیاتی به مرحله اجرا درآمد.

وی افزود: این طرح که در پارک ها و تفرجگاه ها حوزه کلانتری ۱۲ بوستان به اجرا در آمد، ۱ نفر حامل سلاح سرد به همراه ۱ قبضه سلاح سرد دستگیر و کشف شد .

عسکری نیا ادامه داد: با اقدامات پلیس در این طرح، ۱ دستگاه خودرو و موتورسیکلت سرقتی و ۱ نفر سارق محتویات به همراه باطری سرقتی ، کشف و دستگیر شد.

کشف بیش از ۸۶ کیلوگرم مواد مخدر شیشه در شهریار

سردار مهدی کرمی جانشین فرماندهی انتظامی ویژه غرب استان تهران در تشریح این خبر اظهار داشت: در راستای مقابله با توزیع کنندگان مواد مخدر، ماموران با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی، در یک عملیات موفق ،ضمن کشف بیش از ۸۶ کیلوگرم مواد مخدر از نوع شیشه، تعداد ۳ نفر از توزیع کنندگان عمده مواد مخدر را در شهریار دستگیر و یک دستگاه خودروی سواری توقیف نمودند.

فرمانده انتظامی شهرستان افزود: متهمان جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضائی شدند.

نظر شما