شناسهٔ خبر: 66918009 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: مفدا | لینک خبر

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد در اختتامیه بخش آوایی جشنواره قرآن و عترت؛

شهید جمهور به معنای واقعی خادم قرآن، امام رضا(ع) و مردم بود

دکتر شبستری رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد در آئین اختتامیه بخش آوایی برادران بیست و هشتمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، اظهار کرد: یکی از مهمترین توصیه‌های شهید آیت الله رئیسی ترویج فرهنگ قرآن و عترت در سطح کشور بود، شهید عزیزی که به معنای واقعی خادم قرآن، امام رضا(ع) و مردم بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش مفدا، دکتر شبستری رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد در آئین اختتامیه بخش آوایی برادران بیست و هشتمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، اظهار کرد: یکی از مهمترین توصیه‌های شهید آیت الله رئیسی ترویج فرهنگ قرآن و عترت در سطح کشور بود، شهید عزیزی که به معنای واقعی خادم قرآن، امام رضا(ع) و مردم بود.
وی افزود: در دهه کرامت امسال بنا بود ۱۳۷ پروژه سلامت‌محور که ۲ پروژه آن توسط شهید آیت الله رئیسی ساخته شد افتتاح شود که متاسفانه حادثه تلخ ورزقان رخ داد و تمامی برنامه‌های این ایام کنسل شد و در افتتاح‌های بعد از این اتفاق ناگوار هم همه از صفات پسندیده شهید آیت الله رئیسی می‌گفتند.
وی تصریح کرد: شهید آیت الله رئیسی پروژه‌های متعددی در حوزه سلامت فعال کرد که تنها ۲ مورد آن دارالشفاء بود که یکی از آنها در قاین از مناطق محروم خراسان جنوبی با مساحتی بالغ بر ۲۲۰۰ مترمربع است، دارالشفائی که در مسیر حرکت زائران امام هشتم(ع) واقع شده است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد با ذکر این نکته که شهید آیت الله رئیسی در طول دوره خدمت کنایه و انتقادهای ناحق زیادی شنید، اما هیچگاه دلسرد نشد، تاکید کرد: این شهید والامقام که اجر و مزد خدمات صادقانه‌اش را از امام رضا(ع) گرفت با افتخار و تا آخرین لحظه عمرش به مردم خدمت کرد.
دکتر شبستری اضافه کرد: یکی از مهمترین توصیه‌های شهید آیت الله رئیسی ترویج فرهنگ قرآن و عترت در سطح کشور بود و بسیار خرسندیم در میان خانواده بزرگ نظام سلامت خادمان و چهره‌های فرهیخته قرآنی زیادی و در جمع اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی سراسر کشور داریم.
وی خاطرنشان کرد: شهید آیت الله رئیسی همواره در دیدار با مسئولان و مقامات ایرانی و غیرایرانی با احترام برخورد می‌خورد و در مسیر توسعه و آبادانی کشور بی‌وقفه و به‌طور مستمر در حال تلاش و کوشش بود و آن کسانی که سخنان ناحق خطاب به این شهید عزیز داشتند باید پاسخ دهند و امیدواریم مورد عفو واقع شوند.

نظر شما