شناسهٔ خبر: 66917187 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

سرلشکر سلامی:

فقط شهادت پاسخگوی تلاش‌های خالصانه شهید موسوی بود

فرمانده کل سپاه در دیدار با خانواده فرمانده یگان حفاظت ریاست جمهوری گفت: شهید موسوی ماموریت حفاظت از رئیس جمهور شهید آیت الله رئیسی را به گونه‌ای شایسته انجام می‌داد و مردم به راحتی و سهولت با رئیس جمهور خود ارتباط برقرار می‌کردند.

صاحب‌خبر -

*** چیزی جز شهادت پاسخگوی تلاش‌های خالصانه شهید موسوی نبود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، سرلشکر سلامی به همراه هیئتی با حضور در منزل پدر سردار سرتیپ پاسدار شهید سید مهدی موسوی از همراهان رئیس جمهور شهید و فرمانده یگان حفاظت ریاست جمهوری با اعضای خانواده و نزدیکان وی دیدار و گفتگو کرد.

فرمانده کل سپاه در این دیدار با تجلیل از شخصیت و نقش آفرینی‌های مجاهدانه و فداکارانه سردار شهید موسوی اظهار کرد: حداقل ۱۵ سال ایشان را از نزدیک می‌شناختم و با وی ارتباطات بسیار نزدیکی داشتم، شهید موسوی در واقع یکی از شخصیت‌های ممتاز، درخشان و برجسته سپاه بود.

سرلشکر سلامی، شهید موسوی را در وفای به عهد و مسئولیتی که عهده‌دار بود بسیار جدی دانست و افزود: در عین حال او با همکاران خود بسیار متواضع، صمیمی و مهربان بود و شخصیت ایشان ترکیبی از احساس مسئولیت فوق بالا، پذیرش ماموریت‌های سنگین، حس وفاداری، روح فداکاری و نگاه جهادی به مسئولیت و نترسیدن از کار‌های سخت بود.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه، چون رئیس جمهور عزیز شهید، یک شخصیت بسیار مردمی و در میان مردم بود و این روحیه ماموریت حفاظت ایشان را سخت می‌کرد گفت: این واقعیت وضعیتی را ایجاد می‌کرد که جسم، جان و روح گروه حفاظت را درگیر می‌کرد، اما شهید موسوی ماموریت حفاظت از رئیس جمهور شهید آیت الله رئیسی را به گونه‌ای شایسته انجام می‌داد و مردم به راحتی و سهولت با رئیس جمهور خود ارتباط برقرار می‌کردند.

سرلشکر سلامی تاکید کرد: هیچ چیزی جز شهادت پاسخگوی تلاش‌های بی‌وقفه و خالصانه شهید موسوی نبود.

فرمانده کل سپاه در تجلیل از خانواده سردار شهید موسوی با تاکید بر اینکه این خانواده وقف انقلاب و نظام شده‌اند، بیان داشت:شما عزیزان پدر، مادر، برادران، همسر بزرگوار و دختران معصوم شهید موسوی دسته گلی هستید که از ایشان به یادگار مانده‌اید و، چون همراه با شهید بوده اید سختی‌های کار و ماموریت او هم به شما منتقل می‌شد.

سرلشکر سلامی در پایان تصریح کرد: این شهادت بزرگ مصیبت سنگینی برای خانواده است که به فضل الهی با صبر و شکیبایی بار سنگین ثبات قدم در راه خطیر و مقدس شهید گرانقدر را حمل خواهید کرد.

نظر شما