شناسهٔ خبر: 66916431 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

تمهیدات شهرداری تهران برای برگزاری سی و پنجمین سالگرد ارتحال امام (ره)

فضاسازی شهری و تبلیغات فرهنگی، آماده سازی مسیر‌های منتهی به حرم مطهر حضرت امام و پاکسازی و نظافت معابر اطراف حرم از جمله اقدامات شهرداری تهران برای برگزاری سی و پنجمین سالگرد بزرگداشت ارتحال امام (ره) است.

صاحب‌خبر -

تمهیدات شهرداری تهران برای برگزاری سی و پنجمین سالگرد بزرگداشت ارتحال امام (ره)

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، حسین نظری افزود:شهرداری منطقه ۱ به عنوان معین مجموعه جماران و شهرداری منطقه ۲۰ معین حرم عبدالعظیم حسنی (ع) تعیین شده اند که نگهداشت منطقه به خصوص معابر منتهی به حسینیه جماران و معابر منتهی به حرم عبدالعظیم حسنی و فضاسازی شهری و انجام تبلیغات فرهنگی در مناطق فوق را بر عهده دارند.

وی گفت: آماده سازی مسیر‌های منتهی به حرم مطهر حضرت امام، آماده سازی پارکینگ‌های تعیین شده با همکاری سازمان مدیریت پسماند، شناسایی و رفع نقاط ناایمن با همکاری سازمان آتش نشانی و برنامه ریزی به منظور اجرای عملیات پاکسازی معابر اصلی در روز مراسم (بزرگراه‌های علامه عسگری، خلیج فارس) بر عهده شهرداری منطقه ۱۹ است.

آقای نظری گفت: مناطق ۴، ۵، ۷، ۸، ۹، ۱۰، ۱۱، ۱۳، ۱۴، ۱۵، ۱۶، ۱۷، ۱۸، ۲۲ وظیفه آماده سازی فضای پهنه‌های تحویلی پیش از مراسم، استقرار عوامل کارگری به منظور پاکسازی پهنه‌ها در حین و پس از مراسم، برنامه ریزی برای استقرار تانکر آب در روز مراسم را بر عهده دارند.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران در باره اقدامات سازمان بهشت زهرا نیز گفت: آماده سازی حرم مطهرحضرت امام خمینی و محوطه بهشت زهرا در موضوعات خدمات شهری، عمرانی و ترافیکی، فضاسازی و انجام تبلیغات محیطی با استفاده حداکثری از ظرفیت‌های موجود، مرمت و آماده سازی سرویس‌های بهداشتی داخل و اطراف حرم مطهر و بهشت زهرا، شناسایی و رفع نقاط ناایمن با همکاری سازمان آتش نشانی از دیگر اقداماتی است که انجام می‌شود.

نظر شما