شناسهٔ خبر: 66914813 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مفدا | لینک خبر

در پی شهادت خادم الرضا:

پیام تسلیت دبیر شورای بدوی انضباطی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

دبیر شورای بدوی انضباطی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در پی شهادت خادم الرضا آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و همراهان ایشان پیامی را صادر نمود.

صاحب‌خبر -
به گزارش مفدا بوشهر، یحیی صمصامی دبیر شورای بدوی انضباطی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در پی شهادت خادم الرضا آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و همراهان ایشان پیامی را صادر نمود.
متن پیام به شرح ذیل می‌باشد:
بسم الله الرحمن الرحیم
انا الله و انا الیه راجعون
«مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَن قَضیٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ وَ ما بَدَّلوا تَبدیلا»
حادثه تلخ و دلخراش شهادت رئیس جمهور مردمی، محبوب و عزیز خادم الرضا (ع) آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و همراهان ایشان، دل‌های مردم قدرشناس ایران و آزادگان در سراسر دنیا را اندوهگین و داغدار کرد.
اخلاص و صفای باطن، فروتنی، تلاش و مجاهدت خستگی ناپذیر و شبانه روزی ایشان در راه خدمت به مردم و کسب رضایت الهی، یاد و نام او را تا همیشه جاودان خواهد ساخت.
رئیس جمهور شهید آیت‌الله رئیسی و دیگر شخصیت‌های برجسته‌ای که در این حادثه به ملکوت اعلی پیوستند، ‌ هر کدام نمونه‌ی بارزی از یک مسئول خدمت‌گزار در تراز انقلاب اسلامی بودند که با حُسن عاقبت بخیری، در شب ولادت امام رضا علیه‌السلام به لقای پروردگار نائل شدند.
این مصیبت سنگین را به حضرت بقیة‌الله الاعظم ارواحنافداه، رهبر معظم انقلاب اسلامی، ملت شریف ایران و خانواده‌های معظم این شهدای عزیز و دانشگاه علوم‌ پزشکی بوشهر تسلیت و تعزیت عرض نموده و اطمینان داریم مسیر پیشرفت و اعتلای انقلاب اسلامی با حرکت در مسیر ولایت و رهبری و با همت مضاعف مردم و مسئولان با قدرت و صلابت طی خواهد شد ان‌شاءالله.
یحیی صمصامی
دبیر شورای انضباطی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

نظر شما