شناسهٔ خبر: 66914481 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

امید آفرینی و آگاهی بخشی وظیفه اصلی مدیران و مسئولان است+گزارش

استاندار گیلان گفت: مدیران و مسئولان برای تداوم راه شهید جمهور باید برامیدآفرینی و آگاهی بخشی در جامعه اهتمام جدی داشته باشند.

صاحب‌خبر -
<div id="video-display-embed-code_11166913"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4246644/11166913?width=600&height=350"></script></div>

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای گیلان ؛ دکتر اسدالله عباسی امروز در نخستین نشست ستاد انتخابات گیلان با فرمانداران وهیئت نظارت استان با گرامیداشت یاد و خاطره رئیس جمهور شهید و همراهانش بر ضرورت اتخاذ بستر‌ها و تدابیر لازم برای حضور حداکثری مردم فهیم استان در پای صندوق‌های رأی تاکید و تصریح کرد: مدیران و مسئولان در راستای خدمتگزاری به مردم باید ۲ مولفه مهم امیدافزایی و آگاهی بخشی در جامعه را سرلوحه کار خود قرار دهند. 

استاندار گیلان با بیان اینکه سیره و روش شهید جمهورآیت الله رئیسی برای ما مسؤولان درس اخلاق ، مدیریت و ولایتمداری است، گفت: کار و تلاش به هیچ وقفه‌ای ادامه دارد و باید تمامی مدیران، فرمانداران در گیلان با تلاش بیشتری نسبت به گذشته جهادی و برای رضای خدا پای کار مردم باشند.

اسدالله عباسی با اشاره به گذشت ۳۳ ماه از کار دولت سیزدهم افزود: بستر‌های لازم برای برگزاری باشکوه چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری فراهم است و فرمانداران وهیئت‌های اجرایی ونظارت بر انتخابات ریاست جمهوری از فردا همزمان با نام نویسی داوطلبان ریاست جمهوری کار خود را در استان آغاز خواهد کرد. 

استاندارگیلان با اشاره به اینکه فرمانداران واعضای ستاد با مردم و رسانه‌های استان باید تعامل و هم افزایی داشته باشند، گفت: براساس برنامه ابلاغی از سوی ستاد انتخابات کشور ، مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی روز هشتم تیرماه ۱۴۰۳ برای انتخاب رئیس دولت چهاردهم پای صندوق‌های رای خواهند رفت. امید آفرینی و آگاهی بخشی وظیفه اصلی مدیران و مسئولان است

دکتر اسدالله عباسی با اشاره به ۴۶ هیئت اجرایی در ۱۷ شهرستان و ۲۹ بخش با مدیریت فرمانداران و بخشداران و هیئت‌های نظارت برچهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری افزود: نام نویسی از داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری از ساعت ۸ صبح فردا پنجشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ آغاز و به مدت ۸ روز ادامه خواهد داشت و امیدواریم دردولت چهاردهم نیز مسیر خدمات‌رسانی به مردم همچون دولت سیزدهم و با خط مشی شهیدجمهور آیت الله رییسی ادامه داشته باشد. 

استاندارگیلان با بیان اینکه طبق دستورالعمل دولت تمامی دستگاه‌‎ها و شرکت‌ها باید برای برگزاری انتخاب کمک کنند، تصریح کرد: اخذ رأی بصورت دستی و احراز هویت رأی دهندگان بصورت الکترونیکی است و تبلیغات نامزد‌های تایید شده از ۲۳ خرداد به مدت ۱۵ روز ، تا صبح ۷ تیر ادامه دارد. 

دکتر اسدالله عباسی همچنین محمد جلایی را بعنوان رییس ستاد انتخابات و جواد شفیعی ثابت را بعنوان دبیر و سخنگوی ستاد انتخابات استان گیلان معرفی کرد.

احمد قنبریان سرپرست دفتر نظارت و بازرسی انتخابات شورای نگهبان در گیلان هم در این نشست با قدردانی از حضورپرشور مردم در مراسم تشییع پیکر شهید آیت الله رئیسی و خادمان شهید گفت: همانند انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری برای این دوره از انتخابات ۲ هزار و۶۸۹ شعبه اخذ رای در گیلان در نظر گرفته شده است.

نظر شما