شناسهٔ خبر: 66914142 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: کرج امروز | لینک خبر

علی قاسم پور؛

یادمان پنج شهید شهرداری در مدرسه شهدای شهرداری کرج ایجاد می‌شود 

رئیس شورای اسلامی شهرستان کرج با تاکید براینکه یاد و نام شهدا، معرف انقلاب اسلامی ما در جامعه است، گفت: یادمان پنج شهید شهرداری کرج  در مدرسه شهدای شهرداری ایجاد می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهرکرج، علی قاسم پور با همراهی رئیس سازمان فرهنگی، ورزشی اجتماعی، رئیس سازمان سیما منظر و  فضای سبز شهری و معاونت فنی و عمرانی شهرداری کرج از مدرسه شهدای شهرداری بازدید کرد و در این دیدار با مدیر و معاونان مدرسه هم ‌اندیشی و تبادل نظر شد.

رئیس شورای اسلامی شهرستان کرج در حاشیه این بازدید اظهارداشت: اهتمام جدی به مسائل فرهنگی و عمرانی در مدرسه شهدای شهرداری یک ضرورت است که باید با برنامه ریزی اصولی و منسجم مورد توجه مدیریت شهری قرار گیرد.

قاسم پور تصریح کرد: فضیلت جایگاه شهدا و مقام رفیع آنها ارزشمند است در این راستا مدیریت شهری در تبیین آن بایستی فعالیتهای فرهنگی، مناسبتی و ایثارگری های پنج تن از شهدای شهرداری در این مدرسه را در غالب دیوار نویس، برگزاری یادمان، بزرگداشت شهدا و سایر برنامه های فرهنگی برای دانش آموزان به خوبی به هر بهانه و شکلی مد نظر  قرار دهد.

عضو شورای اسلامی شهر کرج بیان کرد: ارتقا کیفی برنامه های فرهنگی، تربیتی دینی و اخلاقی در مدارس مستلزم  داشتن روحیه جهادی و انقلابی است تا دانش آموزانی در تراز انقلاب اسلامی تربیت شوند که این روحیه در مدیران و معلمان مدرسه شهدای شهرداری محسوس است.

قاسم پور اذعان کرد: امید است بتوانیم در استمرار راه شهدا و دفاع از آرمان‌های اسلامی کوشا باشیم.

نظر شما