شناسهٔ خبر: 66914046 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

نصب و واگذاری بیش از ۵ هزار و ۶۰۰ فقره انشعاب آب در شهرستان رشت

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گیلان؛ از واگذاری ۵ هزار و ۶۵۷ فقره انشعاب آب شرب طی شش ماهه دوم سال گذشته در شهرستان رشت خبر داد. مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گیلان؛ از واگذاری ۵ هزار و ۶۵۷ فقره انشعاب آب شرب طی شش ماهه دوم سال گذشته در شهرستان رشت خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان؛ علیرضا غیاثی اظهار داشت: در راستای بهره مندی ساکنین محترم شهرستان رشت در حوزه شهری و روستایی از نعمت آب شرب سالم و بهداشتی، طی نیمه دوم سال گذشته تعداد ۵ هزار و ۶۵۷ فقره انشعاب آب شرب با هزینه‌ای بالغ بر ۵۳ میلیارد ریال در مناطق مختلف شهری و روستایی رشت نصب و واگذار شد.

وی؛ تعداد انشعاب نصب شده در بازه زمانی مشابه سال ۱۴۰۱ را ۲ هزار و ۶۰۶ فقره عنوان کرد، که این نشان از رشد نصب و واگذاری انشعاب در نیمه دوم سال ۱۴۰۲، به تعداد ۳ هزار و ۵۱ فقره به نسبت نیمه دوم ۱۴۰۱ دارد.

غیاثی تعداد مشترکین تحت پوشش خدمات آبرسانی شرکت آب و فاضلاب گیلان در شهرستان رشت تا پایان سال ۱۴۰۲ را ۲۳۱ هزار و ۲۵۹ مشترک اعلام کرد، که از این رقم ۱۸۱ هزار و ۶۶۹ اشتراک مربوط به شهر‌ها و ۴۹ هزار و ۵۹۰ اشتراک مربوط به روستا‌های رشت می‌باشد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گیلان افزود: شایان ذکر است؛ در حال حاضر روزانه به طور متوسط ۶۵ انشعاب در سطح شهرستان رشت نصب می‌شود.
انتهای پیام/

نظر شما