شناسهٔ خبر: 66913718 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: بهار | لینک خبر

خداحافظی تلویحی مورایس از سپاهان؟!

صاحب‌خبر -
گروه ورزشی:سرمربی سپاهان در پاسخ به این سؤال که دوست دارد در فینال جام حذفی با کدام تیم بازی کند:، گفت: نمی‌دانم؛ هیچ کدام را ترجیح نمی‌دهم؛ نمی‌دانم باشم! ژوزه مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پس از دیدار با آلومینیوم اظهار داشت: بازی جذابی بود، ما دنبال امتیاز بودیم تا جایگاه سومی را در جدول ضمانت کنیم و بازی ساده‌ای نبود.
 
وی ادامه داد: آلومینیوم تیم خوبی است و  حسینی تیم خیلی خوبی را درست کرده است؛ به او به خاطر این موضوع تبریک می‌گویم.سرمربی سپاهان گفت:‌ باید به بازیکنان خودم بابت تمرکز در بازی و تلاش مورد نیاز تبریک بگویم؛ آنها امروز تمام کارهایی که باید به عنوان تیم انجام می‌دادند را انجام دادند و بردن این بازی خیلی مهم بود.
 
مورایس درباره خداحافظی اشکان خورشیدی داور فوتبال ایران عنوان کرد: به آقای خورشیدی که بازی آخر وی بود، تبریک می‌گویم، متأسفم که داور خوبی مثل وی از جامعه داور خداحافظی کرده است.وی همچنین در خصوص حضور تماشاگران گفت:  بابت حضور هواداران که از اصفهان آمدند و ساده نبود که ساعت ۸ شب در این روز هفته آمدند، از آن‌ها تشکر می‌کنم.سرمربی سپاهان در پاسخ به این سؤال که دوست دارد در فینال جام حذفی با کدام تیم بازی کند:، اظهار داشت: نمی‌دانم؛ هیچ کدام را ترجیح نمی‌دهم؛ نمی‌دانم باشم.

برچسب‌ها:

نظر شما