شناسهٔ خبر: 66913452 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

با هدف ایمن سازی و رفع نقاط پرتصادف انجام شد؛

بهره برداري از 2 پروژه روکش آسفالت راه روستايي در شهرستان آمل

صاحب‌خبر -
بهره برداري از 2 پروژه روکش آسفالت راه روستايي در شهرستان آمل
خبرگزاری آریا - رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان آمل از بهره برداری عملیات اجرایی آسفالت و روکش آسفالت راه‌های روستایی به طول 2 کیلومتر و با اعتباری بالغ بر2 میلیارد تومان با هدف ایمن‌سازی و رفع نقاط پرتصادف خبر داد.

به گزارش خبرگزاری آریا از مازندران، جلیل محمدزاده گفت: پروژه آسفالت راه خاکی دنگپیا به ممرزکتی بخش دابودشت این شهرستان به طول 1 کیلومتر با اعتباری بالغ بر حدود یک میلیارد تومان و پروژه روکش آسفالت راه روستایی رودباردشت به بزمینان بخش مرکزی آمل به طول 1کیلومتر با اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان به بهره برداری رسید.
وی در ادامه افزود: این دو پروژه در تسهیل انتقال محصولات کشاورزی و باغی به بازار مصرف ضمن اینکه نقش موثری در رونق اقتصاد مولد روستایی دارد، در کاهش تصادفات و افزایش ایمنی هر دو محور با چندین روستا و مناطق گردشگری جنگلی نیز تاثیر قابل ملاحظه‌ای خواهد داشت.
محمدزاده اظهار کرد: راه روستایی به عنوان قسمتی از توسعه روستایی، یکی از فعالیت‌های این اداره را تشکیل می‌دهد که شامل حفظ و نگهداری راه‌های روستایی اعم از ترمیم و لکه‌گیری آسفالت، خط‌کشی راه‌های آسفالته، نصب علائم، شانه‌سازی و پاک‌سازی حریم راه‌های روستایی و… است.
وی در ادامه افزود: آبادانی روستاها منوط به بهبود وضعیت راه‌های روستایی است و بهبودی این مسیرها می‌تواند مسیر کشور برای توسعه پایدار را نیز هموار کند، چراکه خدمات زیربنایی همچون این راه‌ها از مهم‌ترین عوامل توسعه جوامع مختلف محسوب می‌شود.
رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آمل تصریح کرد: ایمن‌سازی و بهسازی راه‌های ارتباطی این شهرستان از جمله فعالیت‌های مهم این اداره می‌باشد که اقدامات گسترده‌ای را در زمینه بهسازی و آسفالت راه‌های روستایی در دست اجرا دارد.

نظر شما