شناسهٔ خبر: 66913239 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

تأکید بر نامگذاری مکانی شاخص به نام آیت الله رئیسی

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی گفت: باید مکانی شاخص در بیرجند به نام آیت الله رئیسی نامگذاری شود.

صاحب‌خبر -

عباس زاده معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی در جلسه کمیته نامگذاری میادین و معابر شهری گفت: در همه نامگذاری‌های میادین و معابر شهری باید روال اداری رعایت شود.

او با اشاره به تأکید استاندار مبنی بر نامگذاری مکان شاخصی به نام آیت الله رئیسی در مرکز استان، افزود: هر چند سرعت عمل شهرداری در نامگذاری یکی از میدان‌های بیرجند به نام آیت الله رئیسی قابل تقدیر است، اما باید شهردار بیرجند نظر اعضای شورای اسلامی شهر را در این زمینه می‌گرفت و روال اداری انجام این کار رعایت می‌شد.

عباس زاده تصریح کرد: مکاتبه‌ای با شهرداران و فرمانداران انجام شود تا پیشنهاد‌های خود را برای نامگذاری مکان ها، میادین و یا معابری در شهر‌های استان به نام شهید آیت الله رئیسی برای ارائه در شورای نامگذاری استان ارسال کنند.

بیشتر بخوانید

معاون استاندار اظهار کرد: تاکنون نظرات مختلفی در این زمینه برای ما ارسال شده که با طی روال اداری در این خصوص از طریق شورای شهر بیرجند باید تصمیم گیری شود.

او بیان کرد: ایستگاه تشکیلاتی درجه یک راه آهن بیرجند در زمان کلنگ زنی به نام آیت الله رئیسی نامگذاری خواهد شد و تقاطع غیر همسطح ورودی مهر شهر نیز به نام آیت الله رئیسی نامگذاری می‌شود.

نظر شما