شناسهٔ خبر: 66913188 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

نماینده ولی فقیه در کاشان:

معنویت، عقلانیت و عدالت از جمله ویژگی‎های شهید رئیسی بود

حوزه/ نماینده ولی فقیه در منطقه و امام جمعه کاشان اظهار داشت: شهید رئیسی سه ویژگی مکتب امام راحل شامل معنویت، عقلانیت و عدالت را دارا بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگارخبرگزاری حوزه در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین حسینی در آئین گرامیداشت هفتمین روز عروج ملکوتی شهدای خدمت در مسجد امیرالمؤمنین علی علیه السلام دانشگاه کاشان اظهار داشت: رئیس جمهور شهید، شخصیتی عادل و شاگرد مکتب اهل بیت علیهم السلام بود.

عضو خبرگان رهبری، امداد غیبی و توسل به امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف را رمز پیروزی انقلاب اسلامی و تاب آوری در مقابل توطئه های دشمنان دانست و افزود: شهید رئیسی نیز با تأسی و توسل به امام زمان(عج) توانست در مقابل بسیاری از هجمه های دشمنان ایستادگی کند.

امام جمعه کاشان اظهار داشت: شهید رئیسی سه ویژگی مکتب امام راحل شامل معنویت، عقلانیت و عدالت را دارا بود.

نماینده ولی فقیه در کاشان، باور به مصادیق غیب و استمداد از آنها را از الزامات موفقیت در امور فردی و مدیریتی دانست.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی، عقلانیت را از دیگر ویژگی های شهید رئیسی عنوان کرد و افزود: رئیس جمهور شهید با عقلانیت که مظهر آن توجه به رشد و پیشرفت بود، خدمتگزاری به مردم را سرلوحه امور خود می دانست.

امام جمعه کاشان توجه به همه مناطق و توزیع ثروت عادلانه را از دیگر خصوصیات شهید رئیسی و رعایت عدالت ایشان برشمرد و اظهار کرد: شهید رئیسی مرد میدان بود و در هر نقطه ای از کشور که اتفاق ناگواری همچون سیل و زلزله می افتاد کمتر از ۴۸ ساعت خود را به آن مناطق می رساند و از نزدیک برای رفع مشکلات و کمبودها و رسیدگی به مسائل حاضر می شد.

وی با بیان اینکه دیپلماسی عزتمندانه شهید رئیسی، اقتدار بین‌المللی نظام را دوچندان کرد، خاطرنشان کرد: در موضوع سیاست خارجی نیز، شهید رئیسی و شهید امیرعبداللهیان دیپلماسی را به خوبی با میدان ترکیب و همه دیدند که در موضوع فلسطین و دفاع از مردم مظلوم، چه عملکرد درخشان و پیگیری‌های مقتدرانه برای احقاق حقوق مردم مظلوم غزه انجام دادند.

انتهای پیام./

نظر شما