شناسهٔ خبر: 66912301 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسکانیوز | لینک خبر

کاهش حجم ترافیک صبحگاهی تهران با تعطیلی مدارس

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران بزرگ، وضعیت ترافیکی صبح امروز در معابر پایتخت را تشریح کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سرهنگ علی اصغر شریفی درباره وضعیت ترافیکی شهر تهران گفت: در رصدهای پلیسی مشاهده شد که از حوالی ساعت شش صبح امروز ترافیک در بیشتر معابر پایتخت آغاز شده و همچنان از غرب، شرق و جنوب به سمت مرکز و شمال تهران ادامه دارد.

بیشتر بخوانید:

محدودیت تردد در جاده‌های مازندران اعلام شد

وی با اشاره به وضعیت ترافیکی در بزرگراه‌های شرقی پایتخت گفت:‌در بزرگراه های شهید بابایی، شهید زین الدین و شهید سلیمانی ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است.

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: در اتوبان‌های جنوبی شهر مانند امام علی(ع) و شهید نواب صفوی نیز ترافیک پرحجم و نیمه سنگین است.

شریفی با اشاره به وضعیت ترافیک در معابر غربی پایتخت نیز گفت: در مقاطعی از بزرگراه‌های شهید لشگری، شهید همت، شهید آبشناسان، آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، شهید حکیم، محمدعلی جناح و یادگار امام هم ترافیک نیمه سنگین اما در حال حرکت گزارش شده است.

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: در اتوبان آزادگان و آزادراه تهران- کرج نیز ترافیک نیمه سنگین است.

وی گفت: به نظر می رسد ترافیک امروز نسبت به روزهای گذشته کم حجم تر است زیرا مدارس تعطیل شده‌اند. البته مجددا از ساعت ۱۷ ترافیک در تهران آغاز خواهد شد و ما برای ترافیک عصرگاهی نیز از آمادگی لازم برخوردار هستیم.

انتهای پیام /

برچسب‌ها:

نظر شما