شناسهٔ خبر: 66911739 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

فیلم | ساخت پلی کلینیک تخصصی شهرستان کهگیلویه در دستور کار است

یاسوج - ایرنا - مدیر درمان تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد ساخت پلی کلینیک تخصصی در شهر دهدشت مرکز شهرستان کهگیلویه را نیازمند افزایش تعداد بیمه شدگان دانست و گفت: تامین اجتماعی به صورت مشارکتی با همکاری دانشگاه علوم پزشکی خدمات رسانی به بیمه شدگان را توسعه داده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، گرچه در ادوار مختلف بویژه طی ۲سال اخیر عمر دولت سیزدهم گام های اساسی برای تقویت زیرساخت های حوزه سلامت در شهرستان کهگیلویه برداشته شده ولی عمق محرومیت ها موجب شده که این شاخص های توسعه تا رسیدن به وضعیت مطوب راه دور و درازی پیش رو داشته باشد.

شهرستان محروم کهگیلویه به حق یکی ازشهرستان هایی است که علی رغم گام های تحول آفرین دولت سیزدهم در حوزه سلامت خلاهای جدی در این حوزه دارد و مطالبه جدی مردم از متولیان امر توسعه این زیرساخت ها و ایجاد بیمارستان جدید این شهر است.

به دلیل نبود زیرساخت های لازم بیماران شهرستان های محروم کهگیلویه برای درمان باید به استان‌های همجوار مراجعه کنند اما با احداث بیمارستان جدید دهدشت دیگر شاهد گسیل بیماران به استان های همچوار نخواهیم بود.

روزانه در درمانگاه تامین اجتماعی دهدشت در بخش های مختلف به بیش از یک هزار نفر خدمات ارائه می شود
درمانگاه تامین اجتماعی دهدشت در بخش های مختلف آزمایشگاه، دندانپزشکی، سونوگرافی و پزشک تخصصی و عمومی به مراجعه کنندگان خدمات ارائه می دهد.
۲ متخصص اطفال، ۲ متخصص زنان و زایمان، یک متخصص کلیه و مجاری ادرای، یک متخصص اعصاب و روان و یک متخصص رادیولوژی خانم به بیماران خدمات لازم را ارائه می دهند.

علاوه بر درمانگاه تامین اجتماعی دهدشت بیمارستان ۲۲۰ تختخوابی امام خمینی دهدشت، ۱۴ مرکز بهداشتی و درمانی، ۷۸ خانه بهداشت روستایی و ۱۰ پایگاه سلامت شهری در سطح شهرستان کهگیلویه خدمات مختلفی را به متقاضیان ارائه می‌دهند.
شهرستان کهگیلویه با چهار شهر، چهار بخش و ۱۰ دهستان ۱۳۱ هزار نفر جمعیت دارد.

نظر شما