شناسهٔ خبر: 66911584 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

قیمت مصوب بسته "چلوار" مخصوص کفن در آرامستان بهشت زهرا(س) ۲۵۵ هزار تومان است

طبق مصوبه شورای اسلامی شهر تهران در سال ۱۴۰۲ قیمت مصوب بسته "چلوار" مخصوص کفن در آرامستان بهشت زهرا(س) ۲۵۵ هزار تومان بوده و پرداخت این وجه در قالب ارائه خدمات عمومی به خانواده‌های معزی صورت می‌گیرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی سازمان بهشت زهرا(س)، طبق مصوبه شورای اسلامی شهر تهران در سال ۱۴۰۲ قیمت مصوب بسته "چلوار" مخصوص کفن در آرامستان بهشت زهرا(س) ۲۵۵ هزار تومان بوده و پرداخت این وجه در قالب ارائه خدمات عمومی به خانواده‌های معزی صورت می‌گیرد.

 

 قیمت مصوب این خدمت در سال جدید به همراه دیگر خدمات تحت عنوان “اقلام تغسیل و تکفین” که شامل پنبه، کافور، کفن و … می شود در سال ۱۴۰۳ هشتصد هزار تومان بوده که تا زمان ابلاغ، بسته چلوار کفن همچنان به نرخ سال گذشته در حال عرضه به شهروندان است.

 همچنین ارائه خدمات عمومی به شهروندان در آرامستان بهشت زهرا(س) صرفا با واریز وجوه مصوب از طریق فیش بانکی و ارائه آن به متصدیان باجه‌های پذیرش امکان پذیر است.

لازم به ذکر میباشد پیرینت مصوبات شورای شهر تهران در سال ۱۴۰۲ از ابتدای سال و از زمان ابلاغ روی باجه های مستقر در سالن پذیرش عروجیان در راستای تکریم ارباب رجوع نصب گردیده است.

 علی رغم تاکید سازمان بهشت زهرا(س) به خانواده‌های معزی برای تهیه بسته چلوار مخصوص کفن عرضه شده با قیمت مصوب در مجتمع عروجیان، برخی از شهروندان ترجیح می‌دهند کفن مورد نیاز متوفی را با صرف هزینه بیشتر از دیگر غرفه‌های فروش با عناوینی چون کفن متبرک خریداری کنند. این درحالی‌ست که کفن عرضه شده از سوی مجتمع عروجیان با رعایت حدود شرعی، کافی و کامل است.

 اخیرا خبری مبنی بر فروش کفن به قیمت ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان در بهشت زهرا(س) در رسانه‌ها منتشر شده که این خبر ارتباط مستقیم با سازمان بهشت زهرا(س) ندارد؛ و در صورت مشاهده و اثبات تخلف غرفه بخش خصوصی مستقر در مجتمع عروجیان با فرد خاطی نیز برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

 شایان ذکر است؛ اخذ هر گونه وجه نقدی جهت ارائه خدمات عمومی در بهشت زهرا(س) تخلف بوده و شهروندان عزیز می‌توانند در صورت مشاهده تخلفاتی از این قبیل، مراتب را به سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی شهرداری تهران با شماره تماس ۱۸۸۸ و یا بازرسی سازمان بهشت زهرا(س) با شماره تماس ۰۲۱۵۱۶۳۳۰۶۴ گزارش دهند.

انتهای پیام/

نظر شما