شناسهٔ خبر: 66911362 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

مدیر امور آب و فاضلاب نقده خبر داد:

اتمام مطالعات سامانه فاضلاب شهر محمدیار

مدیر امور آب و فاضلاب نقده از اتمام مطالعات سامانه فاضلاب شهر محمدیار خبر داد.

صاحب‌خبر -
اتمام مطالعات سامانه فاضلاب شهر محمدیار
به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،پرویزخیرفام در جلسه شورای اداری شهرستان نقده با ارائه گزارش از اقدامات انجام شده در حوزه تامین آب شرب شهری و روستایی اظهار داشت: برای اجرای سامانه فاضلاب شهر محمدیاز ۲۳۰ میلیارد تومان اعتبار پیش بینی شده که جهت اخذ ماده ۲۳ به شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور ارسال و در صورت تصویب و تخصیص اعتبار، عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.
 
وی با اشاره به اجرای پروژه آده گفت: این پروژه در حال حاضر از ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است که با اتمام و تجهیز چاه آن، مشکل تامین آب شرب در آن مرتفع خواهد شد.
 
وی با اعلام اینکه مشکل کمبود آب شرب در روستا‌های شیروانشاهلو و مجتمع حسنلو با طراحی و تعویض الکتروپمپ شناور مرتفع شد، افزود: با همیاری خیر آبرسان برای روستای فرخ زاد لوله پلی اتیلن و برای روستای شیخ معروف نیز مخزن ۳۰ متر مکعبی اهدا شده است که مشکل کمبود و فشار آب در این روستا‌ها مرتفع خواهد شد.
 
همچنین در حاشیه جلسه شورای اداری شهرستان نقده، میز خدمت امور آب و فاضلاب در مسجد علی ابن ابیطالب شهر محمدیار با هدف رسیدگی به مشکلات و مسائل مطرح شده از سوی مردم، میز خدمت امور آب و فاضلاب شهرستان نقده در مسجد علی ابن ابیطالب شهر محمدیار برپاشد.

نظر شما