شناسهٔ خبر: 66911088 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

اتصال ۱۰۰ درصد شهر‌ها و ۹۸ درصد روستا‌های کرمانشاه به شبکه پایدار گازی کشور

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه گفت : دولت سیزدهم و شهید آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی به عنوان رئیس‌جمهور همواره تأکید بسیاری بر خدمت‌رسانی به مردم در عرصه‌های مختلف داشتند که همین موضوع سبب شد این مهم توسط مدیران شرکت گاز به صورت جدی مورد توجه قرار بگیرد.

صاحب‌خبر -

حسینی مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه گفت : هم‌اکنون ۱۰۰ درصد شهر‌ها و ۹۸ درصد روستا‌های استان کرمانشاه با تلاش‌های صورت گرفته در حوزه گازرسانی به شبکه پایدار گازی کشور متصل هستند و گاز مشترکین بدون هیچ‌گونه مشکلی تأمین می‌شود و علاوه بر آن صنایع و واحد‌های تولیدی استان از گاز پایدار برخوردارند.

حسینی بیان کرد: طی مدت سه سال گذشته با اجرای پروژه‌های گازرسانی شهر‌های ریجاب، ازگله، هجیج، هانی‌گرمله و... به شبکه گاز استان کرمانشاه متصل شدند و توانستیم ضریب گازرسانی شهری را به ۱۰۰ درصد برسانیم و علاوه بر آن بیش از ۵۰۰ روستا در این استان گازرسانی شدند که اقدام بزرگی توسط دولت سیزدهم بود.

وی ادامه داد: در اورامانات استان کرمانشاه که دارای مناطق کوهستانی و صعب‌العبور است طی برنامه‌ریزی صورت گرفته شهر‌های پاوه، جوانرود و روانسر کامل گازرسانی شدند و از افتخارات جمهوری اسلامی ایران سبز شدن این منطقه و گازرسانی به نقاط صفر مرزی است که در رسانه‌های کشور عراق نیز بازتاب پیدا کرد.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه گفت: بخش سرفیروزآباد در شهرستان کرمانشاه نیز که دارای مشکلاتی در حوزه گاز بود با تلاش‌های صورت گرفته و رفع مشکلات اراضی گازرسانی شد تا بتوانیم اقصی نقاط استان را به شبکه ملی گاز متصل کنیم.

حسینی با اشاره به گازرسانی به پایانه مرزی خسروی خاطرنشان کرد: مرز خسروی در شهرستان قصرشیرین طی دو سال گذشته پس از بازگشایی و فراهم شدن زیرساخت‌ها میزبان زائران اربعین حسینی است که برای خدمت‌رسانی بهتر به این زوار عملیات گازرسانی تا نقطه صفر مرزی با تلاش کارشناسان و متخصصان شرکت گاز انجام گرفت.

وی عنوان کرد: ۱۰۰ روستا به دلیل تعداد خانوار کم و بالا بودن سرانه گازرسانی نیازمند اخذ مجوز ویژه از شرکت ملی گاز و وزارت نفت است که مدیران استان کرمانشاه در حال پیگیری برای اخذ مجوز مربوطه برای گازرسانی به روستا‌های باقی‌مانده هستند.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه تأکید کرد: در سال یک هزار و ۴۰۱ تعداد ۲۵ هزار مشترک و در سال یک هزار و ۴۰۲ تعداد ۲۵ هزار مشترک جدید به شبکه گازرسانی استان کرمانشاه اضافه شد که عملیات علمک‌گذاری برای آنها انجام گرفت .

نظر شما