شناسهٔ خبر: 66910719 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

تشییع باشکوه شهیدان خدمت محاسبات دشمن را برهم ریخت

همدان-ایرنا- رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها گفت: تشییع باشکوه شهیدان خدمت در کشور سرمایه اجتماعی را به نمایش گذاشت و بسیاری از محاسبات دوست و دشمن را برهم ریخت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین مصطفی رستمی شامگاه سه شنبه در آیین بزرگداشت هفتمین روز از شهادت شهدای خدمت و در جمع دانشجویان دانشگاه همدان افزود: شهید آیت الله رییسی، رئیس جمهور مردمی، خستگی ناپذیر، تلاشگر و مخلص بود.

وی اظهار کرد: در دوره‌ وی شوک‌های جدیدی مانند طوفان الاقصی، وعده صادق و چالش‌های بین‌المللی ایجاد شده بود و مردم تشییع باشکوهی داشتند به طوریکه حضور مردم در تشییع ایشان با تشییع امام خمینی(ره)و شهید حاج قاسم برابری می کرد.

وی ادامه داد: در زمان شهادت آیت الله رئیسی از نظر اقتصادی شرایط به گونه ای نبود که تمام مشکلات حل شده باشد و مردم در رضایت اقتصادی بوده باشند.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها گفت: تشییع در قم، مشهد، تبریز و تهران هر کدام دریایی از انسان‌های شیدا بود که نه برای رفع نیازهای خود بلکه برای بدرقه‌ از رئیس جمهوری که دیگر رئیس جمهور نیست.

حجت الاسلام و المسلمین رستمی افزود: شهید رییسی در حالی دولت سیزدهم را تحویل گرفت که اعتماد و امید به واسطه جنگ اقتصادی، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، امنیتی و شناختی و نیز تحریم ها از بین رفته بود.

تشییع باشکوه شهیدان خدمت محاسبات دشمن را برهم ریخت

وی ادامه داد: به نظر می‌رسد آنچه باعث ارتباط این شهید با مردم شد این بود که مردم یک دولت باورمند به خدمت به مردم، خستگی ناپذیر، متعهد به پیمان‌ها و دولت صادق و یک‌رو و همراه با رهبری را دیده بودند.

به گزارش ایرنا، بالگرد حامل خادم الرضا (ع) شهید آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی، هشتمین رئیس‌جمهور اسلامی ایران عصر یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد قیز قلعه‌سی، در محدوده شهرستان ورزقان استان آذربایجان‌شرقی دچار سانحه شد و در منطقه جنگلی دیزمار بین روستای اوزی و پیر داوود سقوط کرد.

آیت‌الله آل‌هاشم نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان‌شرقی، سردار سیدمهدی موسوی فرمانده یگان حفاظت رئیس‌جمهور و سه نفر کادر پروازی، دیگر سرنشینان بالگرد حامل رئیس‌جمهور بودند که همگی به شهادت رسیدند.

نظر شما