شناسهٔ خبر: 66909001 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

هفته ۲۹

باخت مس رفسنجان وگل گهر سیرجان در لیگ برترفوتبال

تیم‌های فوتبال مس رفسنجان وگل گهر سیرجان در هفته ۲۹ رقابت‌های لیگ برتر فوتبال برحریفان خود باختند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان، دیدار تیم‌های فوتبال مس رفسنجان و استقلال خوزستان از ساعت ۲۰ عصر سه‌شنبه در هفته ۲۹ رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور پیگیری شد که شاگردان سیروس پورموسوی موفق شدند سه امتیاز حساس این بازی خارج از خانه را از دل رفسنجان بیرون بکشند و با دست پر از دیار کریمان خارج شوند.

ورزشگاه شهدای مس رفسنجان در شرایطی میزبان این دیدار بود که کادر فنی و بازیکنان ۲ تیم با اهدای شاخه گل و قرائت فاتحه به آیت‌الله سید ابراهیم رییسی، شهید جمهور و سایر شهدای خدمت ادای احترام کردند.

این بازی با حملات بازیکنان مس رفسنجان آغاز شد و رضا دهقانی بازیکن این تیم خیلی زود و در دقیقه ۱۲ موفق شد که قفل دروازه استقلال خوزستان را بشکند و تیم خود را با نتیجه یک بر صفر پیش بیاندازد.

در ادامه آبی‌پوشان استقلال خوزستان با هتریک در این بازی، سه بار به گل رسیدند؛ گل تساوی را در ابتدا جواد آقایی‌پور (ستاره این بازی)، روی پاس حسین ساکی در دقیقه ۱۸ به ثمر رساند.

آقایی‌پور در ادامه پاس گل محمد آبشک را نیز در دقیقه ۲۷ به گل تبدیل کرد تا آبی‌پوشان تا این لحظه با نتیجه ۲ بر یک از مس در رفسنجان پیش افتاده باشند.

عثمان اندونگ در دقیقه ۳۵ این مسابقه گل سوم میهمان را هم وارد دروازه شاگردان محرم نویدکیا کرد تا هتریک استقلال خوزستان در این بازی کامل شده باشد.

اما این پایان کار نبود و در حالی که حملات میزبان رو به افزایش بود بالاخره نارنجی‌پوشان توانستند توسط فرشید باقری در دقیقه ۷۵ یکبار دیگر به گل دست یابند و این نتیجه تا پایان ادامه یافت؛ حتی پنج دقیقه وقت اضافه برای نیمه دوم نیز تاثیری بر نتیجه بازی نگذاشت تا میزبان بازنده زمین بازی را ترک کند.

تا پیش از این بازی تیم فوتبال مس رفسنجان با ۳۵ امتیاز در رتبه ۱۰ جدول رده‌بندی لیگ برتر کشور و تیم فوتبال استقلال خوزستان نیز با ۲۲ امتیاز در رتبه ۱۵ جدول قرار داشت.

پیروزی استقلال خوزستان در این مسابقه باعث شد که این تیم ۲۵ امتیازی شود اما با توجه به پیروزی نساجی مازندران ۲۹ امتیازی و تساوی ۲ بر ۲ پیکان و فولاد(۲۶ و ۲۷ امتیاز)، آبی‌پوشان کماکان در منطقه سقوط (رتبه ۱۵) باقی ماندند.

نتیجه بازی‌های این هفته لیگ برتر فوتبال کشور سبب شد که خوزستانی‌ها همچنان چشم به لغزش تیم‌های فولاد خوزستان و یا پیکان تهران و برد تیم خود در هفته پایانی(۳۰) رقابت‌های لیگ برتر کشور داشته باشد تا به لیگ دسته یک کشور سقوط نکنند.

تیم‌های فوتبال استقلال تهران و گل گهر سیرجان  هم در هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال امروز سه شنبه از ساعت ۲۰:۲۰ در ورزشگاه آزادی با قضاوت وحید کاظمی به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری یک بر صفر آبی پوشان به پایان رسید.

با این نتیجه استقلال ۶۴ امتیازی شد تا با توجه به پیروزی سه بر یک پرسپولیس مقابل شمس‌آذر، همچنان با یک امتیاز کم‌تر نسبت به شاگردان اوسمار، در رتبه دوم جدول رده‌بندی لگ برتر قرار بگیرد. 

در حالی که نیمه اول بازی استقلال و گل گهر با تساوی بدون گل در حال اتمام بود، روزبه چشمی در دقیقه ۲+۴۵ موفق شد پاس فوق‌العاده زیبای بلانکو را به گل تیمش تبدیل کرد.

 

<div id="video-display-embed-code_11163700"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4246389/11163700?width=600&height=350"></script></div>

 

نظر شما