شناسهٔ خبر: 66908352 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

اوزونیدیس: دوست دارم استقلال قهرمان شود، اما سبک بازی پرسپولیس را ترجیح می‌دهم

تهران- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان، گفت: دوست دارم استقلال قهرمان شود، اما اگر از سبک بازی بپرسید، پرسپولیس را ترجیح می‌دهم.

صاحب‌خبر -

به گزارش سه‌شنبه شب ایرنا، مارینوس اوزونیدیس سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان بعد از شکست یک بر صفر مقابل استقلال تهران، اظهار داشت: اصلا باورم نمی‌شود که نتیجه را واگذار کردیم. امروز جنگیدیم، توپ داشتیم، توپ پخش کردیم، اما دوباره نتیجه را واگذار کردیم. اگر مربی آکادمی بودم، از سبک بازی تیم‌مان و اینکه خوب پاس می‌دهیم، خوشحال می‌شدم، ولی ما تیم حرفه‌ای هستیم و احتیاج به نتیجه داریم.

وی ادامه داد: با این حال دیگر هدف‌مان لیگ نیست. از این شرایط خیلی خسته هستم که خوب بازی می‌کنیم، اما نتیجه نمی گیریم. بازیکنانم هم از این شرایط خسته هستند. در نیم فصل دوم هم با غایبان زیادی بازی کردیم اما فرم بازی را حفظ کردیم. همیشه اتفاقاتی رخ می دهد که ما نتیجه را از دست می دهیم.

سرمربی گل‌گهر ادامه داد: باید کمی باهوش‌تر باشیم. در واقع وقتی که دو دقیقه از پایان نیمه اول باقی مانده بود، باید کمی بازی نگه می‌داشتیم. توپ‌های بلند می‌زدیم و نتیجه را حفظ می‌کردیم، چون آنها تحت فشار بودند، نه ما. همیشه به بازیکنانم گفته‌ام که اگر عقب بنشینیم، استقلال تیم خطرناکی است، چون در کرنرها و ضربات ایستگاهی و توپ‌های بلند خطرناک نشان می‌دهد. این سبک‌شان است و اصلاً درباره آن بحثی ندارم.

اوزونیدیس ادامه داد: در نیمه دوم بازی را کنترل کردیم و بازی‌سازی خوبی را هم انجام دادیم. سانترهای زیادی را ارسال کردیم اما وقتی شانس مسلم دارید و نمی‌توانید به گل برسید، قطعا بازی را می‌بازید. انتظار این نتایج را در نیم فصل دوم نداشتم. تمرکز ما روی جام حذفی خواهد بود. به تیم استقلال و نکونام تبریک می‌گویم. دوست دارم استقلال قهرمان شود، اما از سبک بازی بپرسید، پرسپولیس را ترجیح می‌دهم.

وی، گفت: می‌بینید که موقعیت‌های خوبی را از دست می‌دهیم و بازیکنان ما از فاصله دو متری نمی‌تواند گل بزنند. ذهنیت ما مشکلی ندارد و باید سه چهار بازیکن با کیفیت اضافه کنیم. در طول همه بازی‌ها نمی‌توانم از بازیکنانم شکایت داشته باشم که تلاش نکرده‌، نجنگیده‌ و زحمت نکشیده‌اند. هیچ شکایتی از آنها ندارم، اما مشکل ما این بوده که روی یک موقعیت راحت گل می‌خوریم و در سوی مقابل نمی‌توانیم چهار پنج فرصت را تبدیل به گل کنیم.

سرمربی گل‌گهر اظهار داشت: چیزی که باعث افتخار ما است، این است که مقابل ۵۰،۶۰ هزار تماشاگر به ۲،۳ بازیکن همچون اسلام طلب، پوریا لطیفی و عباس شرفی که همگی زیر ۲۰ هستند، بازی دادیم و همه اینها برای آینده آماده می‌شوند. دیگر نمی‌توانیم کار خاصی در لیگ انجام دهیم. تیم خیلی خوبی داریم، اما در نیم فصل دوم انگار چشمان‌مان را درآورده بودیم و تمام موقعیت‌هایمان را از دست دادیم و روی اشتباهات خودمان باختیم. یک بازی دیگر برای ما تمام شد و البته هنوز جام حذفی را داریم، اما باشگاه باید برای فصل آینده برنامه‌ریزی کند. شرایط جدیدی را در نیم فصل دوم دیدم و این تجربه جدیدی بود، اما با توجه به تجاربی که کسب کردم، باید درباره آینده فکر کنم.

نظر شما