شناسهٔ خبر: 66907033 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شهدای ایران | لینک خبر

سید حسن نصرالله:

جنایت رفح عمق وحشیگری صهیونیست‌ها را اثبات کرد/ خون های مظلوم باعث فروپاشی رژیم صهیونیستی خواهد شد

 دبیرکل حزب‌الله لبنان طی سخنانی در مراسم ختم مادر فقیدش گفت: من حضور شما را احساس می‌کنم، این حضور را گرامی می‌دارم و به آن افتخار می‌کنم و از ابراز همدردی شما تشکر می کنم.

صاحب‌خبر -

شهدای ایران: سرویس بین الملل/دبیرکل حزب‌الله لبنان طی سخنانی در مراسم ختم مادر فقیدش گفت: من حضور شما را احساس می‌کنم، این حضور را گرامی می‌دارم و به آن افتخار می‌کنم و از ابراز همدردی شما تشکر می کنم.


«سیدحسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله لبنان در مراسمی در ضاحیه به مناسبت ختم مادر فقیدش، گفت: من قادر به حضور و تماس تلفنی در مراسم تشییع مادرم و مراسم ختمش نبودم. وظیفه من این بود که در ابتدای صف استقبال از شما باشم، اما به دلیل شرایط امنیتی مجاز به این کار نبودم.

وی افزود: من حضور شما را احساس می‌کنم، این حضور را گرامی می‌دارم و به آن افتخار می‌کنم. از طرف پدر، برادران و خواهرانم و همچنین از طرف خانواده‌های نصرالله و صفی الدین از همگان به دلیل اظهار هم‌دردی و تسلیت تشکر می‌کنم.

نصرالله ادامه داد: از تمامی کسانی که از لبنان،عراق، فلسطین، ایران، سوریه، پاکستان، ترکیه، یمن، بحرین، کویت، مصر، تونس، موریتانی و کشورهای آفریقایی دیگر، اردن و جیبوتی و لبنانی‌های ساکن کشورهای خارجی که به من تسلیت گفتند سپاسگزارم.

وی در ادامه این سخنرانی گفت: جنایت رفح عمق وحشیگری صهیونیست‌ها را اثبات کرد، دشمن می گوید به مواصی بروید چرا که آنجا امن است سپس فلسطینیان را با وحشیگری بمباران می کند.

نصرالله یادآور شد: رفح آبروی دشمن صهیونیستی را برد.

دبیرکل حزب‌الله لبنان یادآور شد: ما از ابتدا به مکتب امام موسی صدر و نهضت ایشان تعلق داشتیم و هنوز هم هستیم، چه در حزب الله باشیم و چه در جنبش امل؛ دشمن اسرائیلی وجدانی ندارد و از نازی ها بدتر است؛ جامعه بین المللی ناتوان است و بیانیه هایش نمی تواند از ما حمایت کند.

وی افزود: این جنایت و این خون های مظلوم باعث فروپاشی رژیم صهیونیستی خواهد شد، برخی معتقدند که جامعه جهانی از لبنان حمایت خواهد کرد اما غزه به آنان فهماند که تنها چیزی که از ما حمایت می کند سلاح، مقاومت و شجاعت ماست.

سیدحسن نصرالله خاطرنشان کرد که به طرف هایی که اقدام به عادی سازی کردند می گوییم که آیا با این وحشی ها و خیانتکاران عادی سازی می کنید؟

دبیرکل حزب الله لبنان تاکید کرد که جنایت رفح تلاش برای زیباسازی وجهه واقعی دشمن صهیونیستی به عنوان حکومتی اخلاق مدار را برملا نمود، رژیم صهیونیستی دنیا، جامعه جهانی و دادگاه دادگستری بین المللی که حکم به توقف حمله به رفح را داده بود، به چالش کشیده است.

وی تاکید کرد که جنایات اسرائیلی باید عبرتی برای ما و آنهایی باشد که به جامعه جهانی و قوانین بین المللی برای حمایت از لبنان دل خوش کرده اند، نفاق آمریکا درباره رفح نقش مهمی در این جنایت داشت، جنایت هولناک رفح باید باعث بیداری آنهایی شود که در این جهان یا غافلند یا ساکتند.

نصرالله یادآور شد که ما در برابر دشمنی هستیم که بویی از ارزش های اخلاقی نبرده و بدتر از نازیسهاست، باید این جنایات هولناک محکوم شود تا دشمن برای توقف تجاوز تحت فشار قرار گیرد.

نظر شما